Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندر مؤمنی در رأس هیئتی از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در شصت و سومین نشست سالیانه کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل متحد (CND) عازم وین شد.

در نشست سال‌جاری کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل متحد که به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۲ اسفندماه برابر با ۲ مارس ۲۰۲۰ در مقر سازمان ملل متحد در وین برگزار می‌شود، هیئت‌های متعددی از کشور‌های عضو سازمان ملل متحد، نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد، سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائلی همچون اجرای معاهدات بین‌المللی کنترل مواد مخدر و پیگیری اجرای تعهدات در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد اشاره در بیانیه وزرا (۲۰۱۹) در جهت مقابله با مشکل جهانی مواد مخدر و...، از جمله مهم‌ترین موضوعات دستور کار این نشست بین‌المللی است.

گفتنی است، دبیرکل ستاد در روز نخست اجلاس سخنرانی و همچنین با مقامات عالی سازمان ملل متحد و رؤسای هیئت‌های مختلف از کشور‌های شرکت‌کننده در نشست، به‌صورت دوجانبه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

هم‌زمان با برگزاری این نشست، نمایشگاهی از اقدامات ایران در ابعاد مختلف مبارزه با مواد مخدر، به‌ویژه با رویکرد «چهل سال مبارزه با مواد مخدر»، در مقر سازمان ملل متحد در وین، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر سردار مومنی کمیسیون موادمخدر سازمان ملل سازمان ملل متحد نشست سالیانه اتریش سازمان ملل متحد بین المللی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از افغانستان متحد دفاع می کنیم

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.

نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم