Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران ‌با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با بحران آستان مقدس، ساعات باز بودن درب های حرم مطهر از نیم ساعت پیش از نماز صبح تا ساعت 20 تعیین شد.

‌بنابر اطلاعیه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در راستای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا درب های حرم مطهر از ساعت 20 تا نیم ساعت پیش از نماز صبح بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است؛ بدینوسیله ضمن تأکید بر رعایت نکات بهداشتی صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم شریف و غیور ایران اسلامی به ویژه زائرین و مجاورین این بارگاه ملکوتی، توصیه می شود زائرین محترم جهت تشرف به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام و زیارت، حتی الامکان مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و خواهران محترمه نیز حتما از چادر شخصی استفاده نمایند.

یاد آور می شود، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با بحران آستان مقدس، بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زائرین ارجمند و مردم عزیز، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول ‌گردید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حرم عبدالعظیم حسنی آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) شهر مقدس قم سوگوار و عزادار است.

عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) با حضور در بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به سوگواری و عزاداری می‌پردازند. 

ویژه برنامه‌های سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) در مساجد، تکایا، بقاع متبرکه و بیوت مراجع عظام تقلید هم برگزار شد.

در دیگر شهرها و روستاهای استان هم دوستداران اهل بیت (ع) با شرکت در برنامه های سوگواری و عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) عشق و ارادت خود را به این امام همام ابراز کردند. 

دیگر خبرها

  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل