Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مسعود حبیبی در این باره در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به همه‌گیری بیماری کرونا در بسیاری از کشورهای جهان و درگیری برخی استان‌ها کشورمان، گفت: پزشکان و کادر درمانی با تمامی توان خود در عرصه حاضر و از هیچ کوششی برای ارائه خدمت به بیماران دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه افزود: سازمان نظام پزشکی در حمایت هرچه بیشتر از کادر درمان و پرستاران شاغل در مراکز درمانی ریفرال بیماری کرونا، اقدام به فراخوان برای جامعه پزشکی کرده است که در صورت تمایل برای کمک به همکاران پزشک و دیگر گروه‌های درمانی ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با بیان اینکه با آغاز اعلام این فراخوان بیش از ۴۰۰ نفر حرفه‌های مختلف پزشکی اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: از تمامی گروه‌های پزشکی بویژه پزشکان عمومی، متخصصان عفونی، داخلی، بیهوشی، طب اورژانس و گروه‌های پرستاری دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام برای این مهم به سایت سازمان نظام پزشکی و یا آدرس corona.ir مراجعه کنند.

وی همچنین با تشکر از نگاه قدر شناسانه هموطنان به جامعه پزشکی، تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیشگیری از این بیماری همراهی آحاد جامعه با یکدیگر است. بهتر است مردم با رعایت مسائل بهداشتی، کاهش ارتباطات خود و خودداری از حضور در مجامع عمومی به قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس