Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،هوشنگ محمدیان مسوول مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا کووید۱۹ تامین چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک مورد نیاز بیماران خاص و نیازمند شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در دستور کار است.

او افزود:با حمایت خیرین و افراد نیکوکار و موسسه خیریه صاحب العصر کار تجهیز کارگاه تولید ماسک زیر نظر دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:همه وسایل و امکانات مورد نیاز از جمله پارچه مخصوص تولید ماسک تهیه و آماده شده و به زودی تولید ماسک در کارگاه آغاز خواهد شد.

محمدیان افزود:ماسک‌های تولید شده استاندارد و قابل شست و شو است و می‌تواند بخشی از نیاز افراد نیازمند و بیماران خاص در شهرستان‌های تابع خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان را برطرف کند.

او اظهارداشت:ماسک‌های تولیدی از طریق انجمن‌ امداد عاشورا، انمجن بیماران سرطانی و تلاسمی در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرند.

مسوول مشارکتهای اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تهیه و تولید ۶۴ هزار ماسک برای افراد نیازمند و بیماران خاص  پیش بینی شده و  افراد نیکوکار می‌توانند برای کمک‌ به تامین آن کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۲۴۶۴۹۶۷۴۲ مشارکتهای اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان واریز نمایند.

تا ساعت ۲۳ شنبه در استان خوزستان، تست ویروس کرونا کووید ۱۹ بیمار در خوزستان مثبت اعلام شده است که متاسفانه چهار نفر از این افراد فوت کردند.

تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا کووید۱۹ در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان ۶۸ نفر و تعداد بیماران مبتلا نیز تاکنون سه نفر است.

 ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی دانشکده علوم پزشکی کرونا ویروس شهرستان آبادان بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست