Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:37:48 GMT

بهبودی ۳۹ مبتلا به ویروس کرونا درکاشان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۷۱۴۷

بهبودی ۳۹ مبتلا به ویروس کرونا درکاشان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حاجی جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه جلسات تخصصی، اجرایی و اقدامات لازم در زمینه کنترل کرونا ویروس جدید برگزار شده است، اظهار کرد: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی نیز کار‌ها و فعالیت‌های تخصصی مربوط به بیماری کووید ۱۹ را با حساسیت خاصی انجام می‌دهند و موضوع کرونا را بسیار جدی بررسی و پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: با اعلام ابتلای افراد به ویروس جدید کرونا در شهر قم بلافاصله جلسات بحران بهداشت و درمان با حضور مسئولین ذی‌ربط تشکیل شد و آگاهی دادن، انجام اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با کووید ۱۹ نیز به شدت افزایش یافت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان مرکز پذیرش و درمان بیماران مشکوک به کرونا ویروس جدید انتخاب شده است، توضیح داد: مسئولین ذی‌ربط در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بخش‌های مربوط به پذیرش بیماران مشکوک به کرونا ویروس را از حضور در اورژانس تا بخش‌های ایزوله بستری عفونی و مراقبت‌های ویژه بسیار سریع آماده کرده‌اند و در حال تلاش برای مقابله با شیوع کووید ۱۹ هستند.

او با بیان اینکه با برنامه‌ریزی دقیق و به جا تا کنون همه بیماران عادی و بدحال را در شهرستان کاشان پذیرش کرده‌ایم، افزود: کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهید بهشتی با دقت فراوان و تلاش شبانه‌روزی خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و مراقبتی را به بیماران ارائه می‌کنند تا کرونا ویروس جدید کنترل شود، مردم نیز باید از شرکت در اجتماعات، مراسم‌های مختلف و اماکن شلوغ خود داری و تا اعلام پایان بحران درمنزل بمانند و این بهترین کمک از طرف مردم خواهد بود.

حاجی جعفری با تاکید بر اینکه تا کنون ۳۹ نفر از بیماران بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند، تصریح کرد: درمان بیماران مدام و هر روز توسط همکاران حوزه سلامت پیگیری می‌شود و هر روز اقدامات و نواقص احتمالی در بیمارستان با حضور همه مسئولین بیمارستان شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی کاشان بررسی می‌شود تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه با یک هدف واحد که کنترل هر چه سدیع‌تر بیماری است، انجام شود.

او خاطرنشان کرد: بیماران در مرحله اول توسط پزشکان گروه بالینی عفونی دانشگاه پذیرش و درمان خواهند شد، اکثر فعالیت‌های مربوط به بیماران مشکوک به کرونا ویروس را مدیر گروه، پزشکان و دستیاران گروه عفونی، داخلی، طب اورژانس، بیهوشی و رادیولوژی را با کوششی بی‌وقفه انجام می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: مسئولین ذی‌ربط شهرستان کاشان اقدامات لازم را به دنبال درخواست دانشگاه علوم پزشکی بسیار جدی انجام داده و اقدامات محدودکننده شهری را زودتر از اکثر شهر‌ها شروع کردند و اقدامات این دانشگاه از حدود یک ماه پیش با شیوع موج کرونا ویروس در چین آغاز شده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان ویروس کرونا بیماران مشکوک بیمارستان شهید بهشتی کاشان درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیمارستان شهید بهشتی کرونا ویروس ویروس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!