Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کوهسار رسولی تبار مدیر دفتر روابط عمومی از برخی خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق کردستان خبر داد.

او افزود: در راستای مشارکت آحاد مردم جامعه درپیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی و همچنین با هدف کنترل و مهار این معضل در راستای کاهش تردد شهروندان و عدم مواجه حضوری افراد، بدینوسیله به اطلاع عموم مردم فهیم استان کردستان می‌رساند: بزودی بخش عمده‌ای از خدمات مورد نیاز شهروندان در زمینه‌ی تأمین برق و سایر فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از قبیل «صدور، اصلاح و پرداخت قبوض برق»، «درخواست خرید انشعاب جدید»، «تغییرنام مشترک»، «تست و بازرسی کنتور» و «تغییرمکان لوازم اندازه‌گیری»، «افزایش و کاهش آمپراژ» و … به بصورت غیرحضوری و از طریق وبسایت این شرکت برای هموطنان استانی در هر نقطه از کشور فراهم گردیده، بطوری که برای انجام بخشی از خدمات مربوط به فروش انشعاب جدید و یا خدمات پس از فروش، دیگر نیازی به مراجعه و حضور فیزیکی مشترک در محل این شرکت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه اذعان داشت:شهروندان عزیز می‌توانند در صورت دسترسی به اینترنت به راحتی از طریق تلفن همراه، تبلت یا سیستم رایانه شخصی به پورتال اختصاصی این شرکت به آدرس kurdelectrice.ir مراجعه نموده و خدمات مورد نیازخود را درکوتاه‌ترین زمان ثبت و پیگیری نمایند.

رسولی تباردر پایان ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان استانی گفت: شهروندان عزیز می‌توانند مواردی هم‌چون «قطعی برق»، «رفع خاموشی چراغ روشنایی معابر» و «سایرحوادث مرتبط با برق» را ازطریق شماره تلفن گویای ۱۲۱ اطلاع داده و از مراجعه حضوری به این شرکت و واحد‌های تابعه در شهرستان‌ها خودداری فرمایند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود