Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، ماشاالله ایرانمنش افزود: مطابق تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان تأمین اجتماعی امضا شده اعضای این مرکز می‌توانند به نسبت توان مالی خود خدمات بیمه‌ای با شرایط پرداخت پایین حتی کمتر از حق بیمه کامل ماهیانه تا شرایط بالاتر با پرداخت مستمری بازنشستگی‌های بالاتر از ۹ میلیون تومان(به نرخ امروز) را برای خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مهمتر آنکه اعضا می توانند سوابق گذشته خود را نیز بدون پرداخت جریمه و صرفاَ با پرداخت حق بیمه معوق در مواردی به صورت اقساطی برگردانند.
رئیس مرکز کارشناسان قوه قضائیه استان کرمان اظهار داشت: در تفاهمی بی‌سابقه خدمات کامل درمانی سازمان تأمین اجتماعی نیز همانند دارندگان بیمه اجباری به اعضای مرکز و حتی افراد تحت تکفل آنها بدون پرداخت هزینه اضافه‌ تسری پیدا می کند. 
ایرانمنش با بیان اینکه ثبت‌نام خدمات بیمه‌ای میهن با شرایط بسیار خوبی در تمامی رشته‌های بیمه‌ای برای اعضای مرکز آغاز شده است گفت: اعضا می توانند با شرایط پرداخت اقساط دوازده ماهه (بدون دریافت سود) برای اعضا و خانواده‌هایشان ثبت نام کنند و سهمیه‌ای نیز برای کارمندان مرکز در نظر گرفته شده است.
ایرنمنش بیان کرد: اعضا با هر نوع سلیقه و توان پرداخت می تواند مدل مطلوب خود را در میان انواع گزینه‌های (اجتماعی، تجاری، تکمیلی، عمر و...) انتخاب کنند.
وی اعلام کرد: از این پس اعضای مرکز نباید نگران امور بیمه‌ای خود اعم‌ از درمان پایه، تکمیل درمان، بازنشستگی و از کارافتادگی، عمر و سرمایه، مسئولیت، اتومبیل و غیره باشند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند