Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: شهرستان شیراز و زرقان از باب عدالت درمانی نیازمند یک نگاه نو است و تلاش می‌شود نگاه جدیدی به واحدهای درمانی جنوب شیراز به وجود آید. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی به تشریح موارد مطرح شده در این دیدار پرداخت و اظهار داشت: ابتدا پدیده کرونا و آنچه که علوم پزشکی و واحدهای تابعه انجام دادند؛ مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات و تمهیدات خوبی انجام شده و به نظر می‌رسد که بخشی از نیازهای مقابله با این پدیده توسط علوم پزشکی فراهم شده است، گفت: کمبودهایی نیز وجود داشته و تلاش شده که کمبودها برطرف شود. 

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک فعال شدند و نیازهای مردم را فراهم می‌کنند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری دستگاه‌های اجرایی در این راستا تلاش می‌کنند. 

عزیزی با قدردانی از همه به ویژه کادر پزشکی و پرستاری بیان کرد: مردم نیز باید با متولیان امر همکاری و به دستورات و توصیه‌های مسئولان مربوطه توجه کنند تا با تمهیدات انجام شده و حمایت دستگاه‌های اجرایی بر این پدیده کرونا مسلط شویم. 

جای "عدالت" در خدمات درمانی به مناطق محروم خالی استیاسوج| بهداشت و درمان حیات خلوت هیچ گروهی نیستوزیر بهداشت در جیرفت: کارهای بسیاری برای توسعه عدالت در سلامت انجام شده است

وی با بیان اینکه معتقد به عدالت درمانی هستیم، تصریح کرد: شهرستان شیراز و زرقان از باب عدالت درمانی نیازمند یک نگاه نو است و این موضوع امروز با مسئولان مطرح شد؛ تلاش می‌شود نگاه جدیدی به واحدهای درمانی جنوب شیراز به وجود آید. 

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم با بیان اینکه منطقه جنوب شیراز به ویژه منطقه قره‌باغ نیازمند بهره‌مندی بیشتری از خدمات بهداشتی و درمانی است، خاطرنشان کرد: قرار شده بیمارستان آتی الاحداث دانشگاه علوم پزشکی با یک نگاه جامع‌تری به سمت جنوب شیراز هدایت شود.

عزیزی ادامه داد: بحث واحدهای اورژانسی حد فاصل منطقه کیان‌آباد تا گردن بابا حاجی  که بخش اعظمی از منطقه جنوب را پوشش می‌دهد، نیازمند توجه است و باید مورد پیگیری قرار گیرد که قرار شد که دانشگاه بررسی مجدد بکند و برخی از واحدهای خود را به این منطقه اعزام کند تا بتواند نیازهای مردم را برطرف کند. 

وی با بیان اینکه منطقه ارژن و زرقان از نیازهای بهداشتی و درمانی حداقلی برخوردار است و نیاز جدی دارد که نگاه جدی تری به این موضوع شود، گفت: علوم پزشکی شیراز می‌تواند ضمن اینکه ظرفیت‌های لازم را مورد استفاده قرار دهد با یک نگاه به مراکز 10 تخته نیازهای جنوب شیراز، ارژن و زرقان را مورد توجه جدی قرار دهد. 

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم با بیان اینکه ما هم از همه ظرفیت‌های مجلس برای حمایت از دانشگاه علوم پزشکی بهره می‌گیریم، افزود: استان فارس به ویژه شیراز از نظر کارکرد درمانی یک کارکرد فرااستانی دارد و بسیاری از استان‌های همجوار خدمات درمانی خود را از علوم پزشکی شیراز می‌گیرند اما در سرانه بودجه‌ای فقط استان فارس و شهر شیراز را می‌بینند و از این جهت معمولا با کمبود اعتبارات  روبه‌رو است. 

عزیزی عنوان کرد: در بحث‌های بودجه‌ای باید به این سمت برویم که دانشگاه علوم پزشکی شیراز فراتر از استان فارس در بودجه دیده شود تا بتواند خدمات مورد نیاز را به منطقه جنوب هم ارائه دهد.

انتهای پیام/424/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی شیراز عدالت درمانی جنوب شیراز یک نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است