Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد دانشگاه‌های آمریکایی که برنامه تحصیل در خارج از کشور خود را به دلیل "کروناویروس" لغو کرده‌اند، افزایش یافته‌ است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌ان‌ان، دستکم هفت دانشگاه آمریکایی برنامه‌های تحصیلی خود در ایتالیا را به حالت تعلیق در آورده‌اند چرا که شمار مبتلایان به "کروناویروس" در ایتالیا به بیش از ۳۷۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برنامه‌های تحصیلی در چین و کره جنوبی هم لغو شده است.

دانشگاه‌های آمریکایی که به آنها اشاره خواهیم کرد، در لیست دانشگاه‌هایی قرار گرفتند که برنامه‌های تحصیلی در خارج از کشور را لغو کردند.

دانشگاه "جورجیا"(Georgia)

دانشگاه جورجیا تمام برنامه تحصیل در کره جنوبی طی بهار ۲۰۲۰ میلادی را به حالت تعلیق درآورد.

دانشگاه "ویلانوا"(Villanova)

دانشگاه "ویلانوا" که در فیلادلفیا آمریکا واقع است، در راستای افزایش تعداد مبتلایان قطعی به "کرونا ویروس"در شمال ایتالیا، اعلام کرد که دانشجویان خود که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند را به کشور باز می‌گرداند. این دانشگاه به دانشجویان و پرسنل خود هشدار داده که نسبت به سفرهای خود محتاطانه عمل کنند.

دانشگاه "گونزاگا"(Gonzaga)

دانشگاه گونزاگا اظهار داشت که تمام دوره‌های مربوط به این دانشگاه در شهر فلورانس ایتالیا را به حالت تعلیق درآورده است.

دانشگاه " کلرادو بولدر"(Colorado Boulder)

دانشگاه "کلرادو بولدر" اعلام کرد که تمام برنامه‌های تحصیلی در چین و کره جنوبی را در ترم‌ جاری و ترم تابستان به حالت تعلیق درآورده است.

دانشگاه "ایلون"(Elon)

دانشگاه "ایلون" برنامه‌های تحصیلی خود در ترم جاری در شهر فلورانس ایتالیا را تعلیق کرد.

این دانشگاه اعلام کرد که ۲۱ دانشجو و یک عضو هیات علمی این دانشگاه هفته جاری از ایتالیا به آمریکا بازگردانده می‌شوند.

رئیس این دانشگاه اظهار کرد، این تصمیم‌گیری بسیار سخت بود ولی سلامت دانشجویان در اولویت ماست.

دانشگاه "فیرفیلد"(Fairfield)

دانشگاه "فیرفیلد" هم اعلام کرد که برنامه تحصیلی خود در دانشگاه هنر فلورانس را لغو کرده است و تمامی دانشجویانی که در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند به سرعت به آمریکا بازگردانده شدند.

دانشگاه بین‌المللی "فلوریدا"(Florida International University)

این دانشگاه هم اعلام کرد که برنامه‌های تحصیل در ایتالیا، سنگاپور، ژاپن و کره جنوبی را لغو کرده است.

همچنین این دانشگاه دستور داده که تمامی این دانشجویان و کارمندان که هم‌اکنون در این کشورها حضور دارند، باید به سرعت به کشور بازگردند.

دانشگاه "نیویورک"(New York)

دانشگاه نیویورک اعلام کرد که تا پایان هفته برنامه‌های تحصیلی در فلورانس ایتالیا را لغو کرده است. این دانشگاه اعلام کرد که حداقل ۳۴۲ دانشجو در ایتالیا تحصیل می‌کنند.

گفتنی است تعداد دانشجویانی که به این لیست اضافه می‌شوند، در حال افزایش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دانشگاه آمريكا برنامه های تحصیلی برنامه های تحصیل حالت تعلیق خارج از کشور برنامه تحصیل کره جنوبی لغو کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رأس هیئتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در نشستی با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: موفقیت‌های دانشگاهی با قدمت این واحد دانشگاهی از حیث علمی پژوهشی و فرهنگی چشمگیر بوده و با بهره‌گیری از هیئت علمی مجرب و تربیت بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموخته، منشأ خیرات فراوان برای شهرستان، استان و کشور است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد:‌ حقیقتاً دانشگاه آزاد اسلامی در طول عمر پربرکت خود موفقیت‌های عظیمی را کسب کرده به نحوی که اکنون با مراجعه به هر یک از واحد‌های استانی این دانشگاه با حجم انبوهی از فعالیت‌های عظیم علمی، فرهنگی و آموزشی مواجه می‌شویم که حقیقتاً مایه مباهات است.

عموعابدینی بیان کرد: با توجه به تأکیدات مسئولان عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی، آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار مسئولان وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.

خدمات واحد کاشان به مجموعه علمی و اداری کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد ۴۰ ساله این واحد دانشگاهی گفت: هیئت علمی مجرب واحد کاشان که عمدتاً از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های معتبر کشور هستند به همراه کارکنان اداری به لطف الهی توانستند خدمات شایان توجهی را به مجموعه علمی و اداری کشور داشته باشد.

میثم عرب‌زاده اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اکنون با بیش از ۱۰۰رشته تحصیلی و حدود ۶ هزار دانشجو به‌عنوان قطب آموزش عالی در نگین مرکزی ایران به توفیقات خوبی دست یافته و مجتمع مدارس سما با ۹ مدرسه از پیش‌دبستانی، متوسطه دوره اول و دوم، هنرستان تخصصی تربیت‌بدنی دختران، و هنرستان فنی و حرفه‌ای پسران با حدود ۲ هزار دانش‌آموز، و بیش از ۲۰۰ معلم و کادر اداری با ایجاد فضای رقابتی در شهرستان موجب کیفیت‌بخشی مراکز آموزشی از دبستان تا متوسطه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی