Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرگون در مقالهای به قلم توران اسر نوشت: ترکیه پناهجویان را به سوی مرزهای یونان و بلغارستان روانه می کند ولی آنها این پناهجویان را قبول نمی کنند، حاکمیت حزب عدالت و توسعه بجای مواجهه با سیاستهای اشتباه خود در مورد سوریه و پناهجویان، آنان را به عنوان برگه ای در جنگ دیپلماتیک مورد استفاده قرار می دهد.

به نوشته بیرگون به موازات سیاست دولت فرصت طلبان نیز به دشمنی با خارجی ها دامن می زنند و نتیجه این می شود که هزاران کودک و زن در مرزهای ترکیه در وضعیت نابسامان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرگون با اشاره به شرایط نامناسب جوی و بارش باران در مناطق مرزی ترکیه با یونان و بلغارستان و  انتشار صحنه های اسف بار از وضعیت هزاران پناهجوی سوری، افغانی، آفریقایی از شبکه هایی تلویزیونی نوشت: وضعیت این پناهجویان ، وجدان آنانی که با سیاستهای غلط خود موجب بروز چنین وضعیتی شده اند را به درد نمی آورد و آنان همچنان در ادامه سیاستهای غلط خود اصرار می ورزند.

بیرگون افزود: همه آنانی که دم از حقوق بشر در سوریه  می زنند در مقابل این تراژدی انسانی سکوت کرده اند و گامی برای رفع آن برنمی دارند.

این روزنامه افزود: برخی که در آرزوی اقامه هر چه سریعتر نماز در مسجد اموی دمشق بودند و در این راستا با جهادیون، اخوانیان، گروههای رادیکال مذهبی اتحادهایی نزدیک برقرار کردند امروز نتیجه این کار خود را دیده و مجبور به اقامه نماز میت بر جوانان ۲۰ و ۳۰ ساله کشور خود شده اند.

بیرگون افزود: آنانی که در سیاست خارجی قتل را جهاد و کشته شدن را شهادت  و مقدس ارزیابی می کنند بجای این کار اگر از برادری با همسایگان، صلح و حق زندگی برای همه دفاع بکنند کاری مقدس تر انجام خواهند داد.  

این روزنامه منتقد با یادآوری سخنان هفت سال پیش اردوغان رییس جمهور ترکیه مبنی بر اینکه " برخی قصد کشاندن ما به باطلاق سوریه را دارند ولی ما با حساسیت در این دام نخواهیم افتاد" نوشت : امروز چه اتفاقی رخ داده که اردوغان می گوید از سوریه خارج نخواهیم شد؟

بیرگون در پایان افزود: امروز از ادلبسوریه خبر فوت جوانان ترک به گوش می رسد،  اگر ما در این باطلاقهای خونین درگیر نمی شدیم، این خبرها را نیز نمی شنیدیم.

برچسب‌ها منطقه امن شمال سوریه حمله ترکیه پروندهٔ خبری منازعه جدید نظامی ترکیه و سوریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منطقه امن شمال سوریه حمله ترکیه ترکیه سوریه ترکیه ترکیه سوریه ترکیه سوریه سوریه منطقه امن شمال سوریه حمله ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد