Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس داروخانه آنلاین درمانگیاه یک پایگاه اینترنتی جامع است که ضمن ارائه و معرفی کامل داروهای گیاهی برای بیماریهای مختلف، امکان خرید اینترنتی داروهای گیاهی و سایر محصولات مرتبط با گیاهان دارویی را برای کاربران فراهم آورده است.

فرض کنید با شیوع ویروس کرونا در ایران به دنبال خرید داروی کرونا ویروس هستید یا میخواهید از داروهای پیشگیری از کرونا که تقویت کننده سیستم ایمنی و افزاینده قدرت دفاعی بدن در برابر این بیماری هستند، اطلاع یابید و همزمان تاکید دارید که حتما از داروهای گیاهی برای این امر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط چه می کنید؟ قطعا عطاری ها که گیاهان خام و غیراستاندارد به شما ارائه می دهند و معمولا تخصص علمی در این حوزه ندارند نمی توانند مرجع شما باشند و همین ابتدای کار این گزینه را باید کنار بگذارید.

داروخانه های سطح شهر نیز به دلیل آنکه فقط قسمت اندکی از قفسه های خود را به داروهای گیاهی اختصاص داده اند و همچنین به دلیل وقت کم، فرصت کافی برای پاسخگویی و مشاوره در زمینه داروهای گیاهی که بتوانند برای درمان و پیشگیری کرونا مفید باشند را به شما ارائه نمی دهند.

اما اگر داروخانه ای را بیابید که تمام داروهای آن فقط داروهای گیاهی باشد و بصورت شبانه روز بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را از آن بدست بیاورید و همزمان داروهای گیاهی برای انواع بیماریها و مشکلات بهداشتی و سلامتی را خریداری کنید و پزشکان و داروسازان و متخصصان گیاهان دارویی در آنجا بصورت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما باشند، دقیقا به هدف رسیده اید.

داروخانه آنلاین درمانگیاه

داروخانه آنلاین درمانگیاه یک پایگاه اینترنتی به آدرس www.Darmangiah.com است که با مجوز فروش اینترنتی محصولات داروخانه ای از سازمان غذا و دارو، اقدام به ارائه توضیحات کامل درباره آشنایی با انواع داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و همچنین فروش اینترنتی این محصولات نموده است.

درمانگیاه توسط تیم تخصصی متشکل از داروساز، پزشک و متخصص گیاهان دارویی که از اساتید دانشگاه در این رشته می باشند مدیریت می شود و تلاش دارد اطلاعات دقیق، علمی و به روز درباره هر داروی گیاهی و گیاهان بکار رفته در آن را بصورت کامل در اختیار مخاطبان خود بگذارد.

نام تجاری درمانگیاه با  ترکیب واژگان درمان ، گیاه و درمانگاه ایجاد گرفته شده و به درمان بیماریها با گیاهان اشاره دارد.

نکته جالب درباره این داروخانه اینترنتی آن است که تمام محصولات آن فقط محصولات گیاهی هستند و از داروها و محصولات شیمیایی و غیرگیاهی در این داروخانه آنلاین خبری نیست.

در درمانگیاه، علاوه بر داروهای گیاهی، هر محصول دیگری هم که از فرآورده های گیاهان دارویی بوده و یا به هر نحوی با این گیاهان دارویی در ارتباط باشد، به شما ارائه می شود. این محصولات شامل محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی، روغن های گیاهی، عطر و خوشبو کننده های گیاهی، کتابها و جزوه های مرتبط با گیاهان دارویی و طب سنتی، دستگاههای خانگی عرق گیری و فرآوری گیاهان دارویی، گیاهان دارویی ضدعفونی شده و استاندارد در بسته بندی های بهداشتی و ... می باشند.

آشنایی با برخی از محصولات درمانگیاه

همانطور که گفته شد، در درمانگیاه محصولات مختلفی ارائه می شود که در این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، به منظور آشنایی شما با برخی از این داروهای گیاهی، به چند مورد از محصولات موجود در داروخانه آنلاین درمانگیاه که برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا و تقویت سیستم ایمنی کاربرد دارند اشاره می کنیم:

شربت دایان ایمیون

شربت دایان ایمیون یک محصول گیاهی تولید شده از عصاره های گیاهان دارویی شامل اکیناسه، آقطی سیاه، گل ماهور، نعنا فلفلی، اوکالیپتوس، مورد و آویشن به همراه عسل و ویتامین C می باشد.

عصاره های گیاهی به کار رفته در این شربت می توانند با تقویت سیستم ایمنی بدن، شما را در مقابل انواع بیماریهای عفونی باکتریایی و ویروسی مثل کرونا، آنفولانزا و سرماخوردگی و طیف وسیعی از بیماریها محافظت کنند.

۱شربت دایان ایمیون از محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی است که برای پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است.

کپسول نوفلو سندروس

کپسول نوفلو از محصولات شرکت معتبر سندروس است که با دارا بودن عصاره گیاهان زنجبیل و دارچین به همراه زینک و ویتامین C باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود.

این محصول به طور اختصاصی برای پیشگیری از بیماریهای عفونی دستگاه تنفسی تولید شده و می تواند مثل یک واکسن بدن شما را در مقابل بیماریهای عفونی دستگاه تنفس فوقانی مثل کرونا و آنفولانزا واکسینه کند.

۲کپسول نوفلو سندروس، تقویت کننده سیستم ایمنی و پیشگیری از کرونا، آنفولانزا و سرماخوردگی

شربت ایموژن

شربت ایموژن محصولی از شرکت داروسازی کیمیاگر طوس است که از عصاره گیاه اکیناسه به همراه ویتامین C و عسل تولید شده است تا بتواند سیستم ایمنی بدن را در مقابل ویروسها و باکتریهای بیماریزا مقاوم کند.

در این روزهای کرونایی، ایموژن هم می تواند یکی از انتخاب های عالی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باشد.

۳شربت ایموژن از ترکیب عصاره گیاه اکیناسه یا عسل و ویتامین C تشکیل شده است.

عصاره اکیناسه زردبند

عصاره اکیناسه که از عصاره گیاه اکیناسه یا سرخارگل توسط شرکت دارویی زردبن تولید شده است، از دیگر محصولاتی است که در داروخانه آنلاین درمانگیاه به مشتریان به منظور تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماریهای عفونی ارائه شده است.

۴عصاره اکیناسه زردبند تقویت کننده سیستم ایمنی و ضد بیماریهای عفونی

سخن آخر

موارد فوق، فقط تعدادی از محصولات درمانگیاه بود که در زمینه تقویت سیستم ایمنی و مقابله با بیماریهای باکتریایی و ویروسی مثل کرونا و آنفولانزا کاربرد دارند.

پیشنهاد میکنیم با مراجعه به سایت درمانگیاه و یا با دانلود اپلیکیشن موبایلی درمانگیاه از کافه بازار، درباره هر داروی گیاهی مورد نیاز خود، اطلاعات بسیار کاملی بدست آورید و یا در صورت تمایل، اقدام به خرید  اینترنتی آن نمایید تا درب منزل آنرا دریافت کنید.

انتهای رپورتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داروي گياهي تقویت کننده سیستم ایمنی تقویت سیستم ایمنی بیماریهای عفونی داروهای گیاهی گیاهان دارویی سیستم ایمنی عصاره گیاه تولید شده ویتامین C

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ در این فصل از سال انواع گیاهان کوهی با خاصیت‌های غذایی و دارویی از دامن طبیت برداشت و برای تهیه انواع غذا‌های سنتی استفاده می‌شود.

هر سال از اردیبهشت بازارچه‌ای برای عرضه گیاهان کوهی در مراغه راه اندازی و ده‌ها گونه توسط روستائیان حاشیه مراتع از دامن طبیعت چیده و عرضه می‌شود.

علاقه مردم مراغه و شهر‌های منطقه به تهیه غذا‌های محلی و سنتی از جمله، آش، آبگوشت، بورانی با این گیاهان رونق این بازار را دو چندان کرده است.

در این بازار بیشتر از ۱۵ نوع انواع تره کوهی از جمله قار ترسی، کنگر، ریواس، قازی یاغی، سورولو، گل آقا و بزگوش به فروش می‌رسد.

البته برداشت و فروش بی رویه و غیر اصولی این گیاهان سالهاست دوستداران طبیعت و محیط زیست را نگران کرده است.

برداشت بیش از ظرفیت با گذشت زمان موجب کاهش سطح رویش و جمعیت این گونه ها‌ی باارزش گیاهی در مراتع و طبیعت سهند شده است.

در بیشر موارد بهره برداران به علت بی توجهی به اهمیت این گیاهان آنها را از ریشه برداشت می کنند و با پیاز از خاک بیرون می‌آورند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه گفت: برداشت بی رویه و غیر اصولی این گیاهان در طول سال‌های گذشته موجب به خطر افتادن تنوع گیاهی مراتع سهند شده است.

زارع افزود: میزان بالای برداشت این گیاهان موجب وارد آوردن آسیبهای جبران ناپذیر به ذخایر ژنتیکی سهند شده است. با مدیریت در بهره برداری می‌توان فرصتی فراهم کرد تا این گونه‌های باارزش به نسل‌های آینده نیز حفظ شود.

در مراتع سهند بیش از یک هزار گونه گیاهی شناسایی شده که از این گیاهان ۵۰ گونه آن خوراکی است و خاصیت غذایی و دارویی دارد.
کوه سهند با ۱۲۹ هزار هکتار مرتع در شمال شرقی شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی واقع شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان کوهی مراغه