Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ادامه آزادراه شهید همت در البرز که یکی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری‌های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه ۱۱ اسفند در بازدید از پروژه ادامه آزادراه شهید همت در البرز با بیان اینکه با اهتمام و تعصب ویژه‌ای در مسیر تحقق خواست و دستور رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های راه سازی البرز حرکت می‌کنیم، افزود: بر این اساس و طبق ماموریت های محوله، نهایت تعامل و همراهی لازم را برای تسریع در بهره برداری از پروژه منطقه یک آزادراه تهران-شمال داشتیم و این مسیر پس از سال ها انتظار هفته گذشته با حضور رئیس جمهور محترم مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ادامه آزادراه شهید همت در البرز نیز که یکی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری‌های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود.

شهبازی گفت: همچنین پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد نیز پس از سال‌ها انتظار و مدت ها توقف در دی ماه امسال با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

وی افزود: در این میان پروژه‌های راه هشتگرد-طالقان، آزادراه چرمشهر-آبیک، تعریض آزادراه تهران-کرج، پروژه کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج و... با سرعت در حال پیشرفت است و روند فعالیت این پروژه‌ها به صورت مستمر و مداوم از رصد می شود.

استاندار البرز عنوان کرد: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نیز همراهی ویژه ای با استانداری البرز برای تکمیل پروژه‌های راه‌سازی استان و نیل به خواست رئیس جمهور محترم مبنی بر کسب رضایتمندی، رفاه، آرامش و تسهیل در تردد مردم دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آزادراه تهران کرج آزادراه همت استانداری البرز وزارت راه و شهرسازی ادامه آزادراه رئیس جمهور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال