Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:54:34 GMT

ادامه آزاد راه همت تا پایان سال گشایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۸۰۳۴

ادامه آزاد راه همت تا پایان سال گشایش می یابد

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از پروژه ادامه آزادراه شهید همت در البرز افزود: براساس ماموریت های محوله، نهایت تعامل و همراهی لازم را برای تسریع در بهره برداری از پروژه منطقه یک آزادراه تهران - شمال داشتیم و این مسیر پس از سال ها انتظار هفته گذشته با حضور رییس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: ادامه آزادراه شهید همت در البرز نیز که یکی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا پایان سال زیر بار ترافیک می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی گفت: همچنین پروژه قطار برقی کرج - هشتگرد نیز پس از سال ها انتظار و مدت ها توقف در دی ماه امسال با حضور رییس جمهور افتتاح شد.
وی افزود: در این میان پروژه های راه هشتگرد - طالقان، آزادراه چرمشهر - آبیک، تعریض آزادراه تهران-کرج، پروژه کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج با سرعت در حال پیشرفت است و روند فعالیت این پروژه ها به صورت مستمر و مداوم  رصد می شود.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این زمینه وزارت راه و شهرسازی نیز همراهی ویژه ای با استانداری البرز برای تکمیل پروژه های راه سازی استان و نیل به خواست رییس جمهوری مبنی  بر کسب رضایتمندی، رفاه، آرامش و تسهیل در تردد مردم دارد.

ادامه پروژه آزاد راه شهید همت به جاده کرج - چالوس و آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج و آزاد را جنوبی استان البرز متصل می شود.

طول آزاد راه شهید همت حدود ۴۰ کیلومتر است که نزدیک به ۳۰ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عزیز الله شهبازی  استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری البرز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری البرز راه شهید همت آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا چهارشنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن روند افزایش نسبی دما و افزایش موقت غبار محلی به ویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته با فعالیت سامانه تندری در منطقه، رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود، عنوان کرد: امروز یکشنبه و فردا دوشنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار در بعضی ساعات است.

وی بیان کرد: برای روز سه شنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری و برای روز چهارشنبه نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری، هر دو روز همراه با غبارآلودگی و وزش باد در بعضی ساعات و برای پنج شنبه نیز آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و احتمال بارش پراکنده است.

کد خبر 6090839

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد