Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:51:09 GMT

مربیان ورزشی استان همدان نیازمند حمایت مسئولین

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۸۲۴۵

مربیان ورزشی استان همدان نیازمند حمایت مسئولین

با ورود بیماری کرونا به ایران و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع آن بسیاری از محافل عمومی تعطیل شدند و باشگاه های ورزشی نیز از این قاعده مستثنی نشدند، که این امر سبب شده خیلی از مربیان ورزشی با مشکلات مالی مواجه شوند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با شروع سال جدید و مهیا شدن برای سال نو جدید ایرانیان به رسم هر سال به خانه تکانی و مهیای سال نو مشغول هستند و مثل هر سال برخی کسب و کارشان به رونق است و بسیاری نیز با مشکلات مالی مواجه اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان مربیان ورزشی که به عشق ورزش و شکوفایی استعدادهای نهفته در سالن های مختلف سطح شهر مشغول فعالیت هستند با تعطیل شدن کلاسها و سالن های خالی مواجه شده اند در صورتی که باید اجاره بهای آنها را تا فروردین ماه پرداخت کنند .

مریم سهیلی یکی از مربیان با سابقه همدانی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با نزدیک شدن به عید مشکلات مالی خود را داشتیم افزود: برای مربیانی که بیمه ای ندارند و با حداقل دستمزد در سالن های گوشه و کنار شهر مشغول فعالیت هستند و اجاره سالن از شهریه ورزشکاران پرداخت می شود به دور از انصاف است که دو ماه سالن ها خالی باشد اما مربیان باید اجاره اش را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: خیلی از سالن های مربیان ما در مراکز دولتی است که با کمی هماهنگی و تعامل می توان شرایط مربیان هم در نظر گرفت و با آنها همکاری کرد .

دیگر مربی همدانی که همچون سایر مربیان دغدغه کلاسها را داشت گفت: کلاس های ما زیر نظر آموزش و پرورش و اداره کار است که درخواست همکاری و تعامل را داریم چرا که همه کلاسها خالی است و شاگردی آموزش نمی بیند که شهریه ای دریافت شود.

وی افزود: از اداره ورزش و جوانان انتظار داریم برای حمایت مربیان خود نامه ای به تمام ادارات ارسال و همکاری با مربیان را مطرح کند چرا که هر اداره و ارگان سلیقه ای عمل می کند.

عباس قهرمانی، معاون اداره ورزش و جوانان به خبرنگار ما گفت: تمام سالن هایی که فعالیت دارند و دارای مجوز هستند زیر نظر اداره ورزش هستند و سعی ما کمک به مربیان است.

وی ادامه داد: درست است که قرار دادهایی بین مربیان و سالن ها بسته شده است اما مسئولین سالن ها نیز باید همکاری و تعامل لازم را انجام دهند چرا که مربیان اجاره سالن ها را از شهریه شاگردان پرداخت می کنند و زمانی که کلاسها تعطیل است باید رعایت کنند.

قهرمانی عنوان کرد: از امروز بازرسان اداره ورزش برای سرکشی و وضعیت سالن ها در رشته های ورزشی مختلف به سطح شهر اعزام می شوند تا وضعیت سالن ها از نزدیک بررسی شود و مشکلات مربیان نیز مرتفع شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره ورزش سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است