Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@12:21:35 GMT

حاشیه ای بر استکیر جنجالی یک آقازاده کرونایی!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۸۶۳۰

حاشیه ای بر استکیر جنجالی یک آقازاده کرونایی!

سرویس اجتماعی خرداد: از روز گذشته که فریدالدین حداد عادل در پست توئیتری خود خبر از ابتلا به ویروس کرونا داد، موجی از واکنش های منفی و تند نسبت به این نحو از خبررسانی او و دیگر مقامات درباره ابتلایشان به کرونا در فضای مجازی براه افتاده است.

به گزارش خرداد، فرید الدین که پیش تر بواسطه اظهارات پرحاشیه مادرش در ماجرای تاسیس مدرسه فرهنگ در سیبل توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود، این بار با خبر ابتلای خود به کرونا خبر ساز شده و در کانون توجهات دوباره رخ نمایاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماجرا از آنجایی آغاز شد که جناب حداد عادل در خبر ابتلای خود به کرونا با درج استکیر خنده نوشت: من هم کرونایی شدم! این نکته بر شماری از کاربران فضای مجازی که این روزها با موجی از اخبار استرس زا و تنش افزا پیرامون شیوع کرونا در ایران و جهان روبرو هستند، گران آمد و آنان در توئیت های مختلف و متواتر خود از اینکه مسئولان با شادی و خوشحالی خبر کرونا گیری خود را اعلام می کنند به انتقاد پرداختند!
اشاره این کاربران به فیلم های ایرج حریرچی، ذوالنور و چند نفر دیگری از مقامات نیز بود که بدون نگرانی و با آرامش خبر کرونایی شدن خود را اعلام کرده بودند.
حال سئوال اینجاست که آیا این حجم از واکنش منفی و انتقادی و تند و تیز به مقامات و این آقازاده محترم کرونا گرفته وارد است و نشانه چه چیزی می تواند باشد.

راستش را بخواهید اگر از زاویه یک کاربر نگران و پر استرس که در این روزها با موج منفی اخبار شیوع کرونا روبروست و نگران سلامت خود و بیش از آن خانواده است به این نوع واکنش چهره ها نگاه کنیم، باید تا حدودی حق را به آنان بدهیم و عصبانیت آنان را واکنشی نسبت به این شرایط ببینیم اما خوب این سئوال هم در کنارش مطرح است که اگر آقای فریدالدین و یا حریرچی و دیگرانی که با آرامش و نگرش مثبت به استقبال کرونا رفته اند، با عصبانیت و تندی و ناامیدی به این موضوع واکنش نشان می دادند آیا این کار آنان درست بود؟ آیا همین منتقدان آنگاه به انتقاد نمی پرداختند که چرا به جامعه روحیه ناامیدی تزریق می کنید و مسئولان ما جسارت مواجهه با بحران را ندارند  و چه و چه...؟؟
به اقدام حداد عادل و یا دیگر مسئولان می توان از این زاویه هم نگریست که او که در معرض فشار و بیماری است، به جای آنکه وا داده و با منفی گرایی روحیه دیگران را در معرض آسیب و تنش بیش تر قرار دهد با این واکنش با نمایه مثبت  درصدد تلطیف فضا و شرایط برای عموم مخاطبان است. کاری که شاید اگر مسئولی در خارج از مرزها انجام می داد با تقدیر و تشویق و استقبال همین منتقدان این روزها روبرو می شد اما ....
راستش ما در این شرایط بحرانی به جای آنکه بخواهیم به متن وقایع توجه کنیم، بیش تر به دنبال حواشی هستیم، مایی که عصبانی از برخی رفتارها و گفتارها و عملکردها و رویکردهای چند دهه اخیر درست در این فضای بحرانی یادمان افتاده که از فضای مجازی بهره گرفته و خودمان را خالی کنیم و ...
نشان از آنکه در زیر پوست شهر عصبانیت و ناراحتی و خشمی نهفته که در چنین مواقع بحرانی بیرون می زند و برای آن همگان از مسئولان تا مردمان کشور باید فکری اندیشیده کنند تا ما به قهقرای دو قطبی تنش آفرین و غیر قابل برگشت رهنمون نشده ایم و کار بیش از این از دستمان در نرفته است. 



برچسب ها: فضای مجازی ، کرونا ، حداد عادل ، آقازاده

منبع: خرداد

کلیدواژه: فضای مجازی کرونا حداد عادل آقازاده فضای مجازی حداد عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند