Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رئیس اتاق اصناف تهران از فروش فوق العاده اصناف با نظارت اتحادیه‌ها از ۱۵ اسنفدماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه دارد.

نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران، درباره فروش فوق‌العاده اصناف در ایام پیش از عید اظهار کرد: فروش فوق‌العاده اصناف از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: امسال هم همانند سال‌های گذشته فروش فوق‌العاده اصناف مختلف انجام می‌شود و برای هر کالایی به وضعیت بازار و تشخیص اتحادیه‌ها، تخفیف‌هایی در نظر گرفته می‌شود که این اقلام شامل پوشاک، کیف و کفش، شیرینی و شکلات، آجیل، خشکبار، بنکداران مواد غذایی، روغن، برنج، گوشت قرمز، با قیمت‌های مصوب عرضه می‌شود.

گفتنی است؛ محصولات شوینده در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به وفور وجود دارد و بیشتر مشکل مردم در محصولات ضد عفونی کننده بود که در چند روز گذشته تولید واحدهای تولید افزایش یافته و به تازگی این تولیدات وارد بازار شده، به نحوی که امروز وضعیت موجودی این اقلام در بازار بیشتر است.


باشگاه خبرنگاران جوان برچسب ها: اتاق اصناف تهران ، نوده فراهانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتاق اصناف تهران نوده فراهانی اتاق اصناف تهران فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد