Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@15:05:50 GMT

آزمون تولیمو ۲۲ اسفند لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۸۶۸۸

آزمون تولیمو ۲۲ اسفند لغو شد

ایران اکونومیست-سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: دوره صد و چهل و دوم آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو برگزار نمی‌شود.

دوره صد و چهل و دوم آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A ۲۰۲۰) که قرار بود پنجشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ برگزار شود، برگزار نخواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تاریخ برگزاری دوره صد و چهل و دوم آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A ۲۰۲۰) از طریق اطلاعیه و پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org به اطلاع داوطلبان ذینفع خواهد رسید.

آزمون تولیمو یا TOLIMO توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحی و اجرا می‌شود که در واقع آزمونی استاندارد برای تعیین سطح دانش زبان انگلیسی است. بیشتر متقاضیان این آزمون را داوطلبان دکتری تشکیل می‌دهند، زیرا داشتن یک نمره زبان (تولیمو، تافل، MCHE و …) برای قبولی در آزمون دکترا لازم است.

لازم به ذکر است طی دو هفته اخیر در پی شیوع کرونا در کشور آزمون دکتری ناپیوسته و سایر آزمون های بین المللی که در کشور برگزار می شود به تعویق افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: آزمون تولیمو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آزمون تولیمو زبان انگلیسی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 33 فردریک پلایتن خبرنگار سی ان ان گزارشی از موشک‌های ایران که به سمت اسرائیل شلیک شد و ابعاد رویارویی نظامی ایران و اسرائیل پخش کرده است. در بخشی از این گزارش سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه با خبرنگار سی ان ان گفت و گو می‌کند و بخشی از مواضعش را به انگلیسی می‌گوید. او در پاسخ به دقت این موشک‌ها و خطای برخورد می‌گوید کمتر از پنج متر. این گزارش جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آیلتس چیست؟
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست