Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس تصمیم روز گذشته گروه فنی و مدیریتی فدراسیون کشتی، فعلاً اردوی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی به مدت یک هفته به تعویق افتاده است. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی مشکلات ایجاد شده به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا و لغو برگزاری گزینشی المپیک آسیایی‌ها در قرقیزستان، روز گذشته (شنبه) جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، محسن کاوه و حسن رنگرز مدیر تیم‌های ملی آزاد و فرنگی و غلامرضا محمدی و محمد بنا، سرمربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی در محل فدراسیون برگزار شد تا در مورد وضعیت موجود تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که پیش از این اردوی تیم ملی فرنگی قرار بود از روز دهم اسفند در محل خانه کشتی شهید هادی آغاز شود که این اردو به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده بود. آزادکاران اعزامی به مسابقات گزینشی اما در اردو بودند که بعد از این جلسه قرار شد اردوی این تیم و فرنگی‌کاران به مدت یک هفته به تعویق بیفتد.

به همین دلیل بهنام احسان‌پور، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، امیرحسین حسینی، محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج اردو را ترک کردند، اما قرار است تمرینات‌شان را در خانه دنبال کنند.

این تصمیم در حالی اتخاذشده که بعد از تماس تلفنی علیرضا دبیر با نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی عنوان کرده است فردا (دوشنبه) صحبتی با مسئولان IOC خواهد داشت تا درباره برگزاری مسابقات گزینشی آسیایی‌ها تصمیم نهایی اتخاذ شود.

به همین دلیل فدراسیون کشتی منتظر تعیین زمان و مکان برگزاری مسابقات گزینشی است تا برنامه برپایی اردوهای تیم ملی مشخص شود.

فدراسیون کشتی، برادران گرایی را نقره‌داغ کرد/ محرمیت یک مربی از حضور در تمام مسابقات

 

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!