Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:26:34 GMT

برگزاری حلقه های صالحین در کانون نبی اکرم (ص) اندیمشک

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۸۷۷۸

برگزاری حلقه های صالحین در کانون نبی اکرم (ص) اندیمشک

فتحی با بیان اینکه حلقه های صالحین در جهت مثبت شدن دید نسل جوان نقش مهمی دارند گفت: این حلقه ها با هدف تبیین مسائل روز جامعه و آگاه سازی در کانون نبی اکرم (ص) برگزار شده است.

«محمدرضا ماسوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: خوشبختانه جذب نسل جوان جهت حضور در کلاس ها و برنامه های کانون و مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک به خوبی صورت گرفته و برگزاری مراسمات مذهبی، شهادت ها و تولدهای اهل بیت (ع)، کلاس های قرآن، احکام، اعتکاف، ورزشی، آمادگی جسمانی، نقاشی و آسیب شناسی با خروجی بالا و مثبتی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم (ص) اندیمشک افزود: به همت نیروهای فرهنگی تمامی کتاب های کتابخانه کانون کدگذاری شدند و تاکنون ثبت نام بیش از ۲۰۰ عضو انجام شده که در ترویج و نشر فرهنگ کتابخوانی موثر بوده اما لازم است کمبودهای این کتابخانه از جمله لوازم سرمایشی و گرمایشی و کتاب های آموزشی و کودک نیز تهیه و برطرف شوند.

 

وی با بیان اینکه اقدامات و روش های مختلفی جهت حضور نسل جوان در مساجد وجود دارد تصریح کرد: بهترین نکته برای جذب نیرو در مساجد تواضع است و اینکه خود را در مقابل دیگران هیچ بدانیم.

 

ماسوری به برگزاری حلقه های صالحین در این کانون اشاره کرد و اذعان داشت: حلقه های صالحین در جهت مثبت شدن دید نسل جوان و دیگر رده های سنی، نقش مهمی دارند و با توجه به دید منفی که از سوی دشمنان برای سوق دادن و القای مشکلات و تخریب نظام اسلامی صورت می گیرد، این حلقه ها با هدف تبیین مسائل روز جامعه و آگاه سازی در کانون نبی اکرم (ص) برگزار شده اند.

 

وی عنوان کرد: کمک به دانش آموزان بی بضاعت، اجرای طرح خانواده پایدار، اهدای کمک هزینه جهیزیه زوج های نیازمند و توزیع مواد غذایی بین افراد نیازمند به صورت هفتگی و ماهانه از جمله اقدامات خیرخواهانه این کانون است.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاس های اوقات فراغت نشست های تخصصی حلقه های صالحین کتابخانه مساجد حلقه های صالحین نسل جوان نبی اکرم حلقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در محور اندیمشک _دهلران به وقوع پیوست. 

سرهنگ سعید رحیمی افزود:در این حادثه یه دستگاه خودرو کامیون خاور، پژو و پراید با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:این حادثه به علت سبقت غیر مجاز راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ رحیمی بیان کرد :رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان با احتیاط و توجه به جلو رانندگی نمایند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان