Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:05:58 GMT

نجات زن ۹۸ ساله چینی از کرونا+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۸۹۵۰

نجات زن ۹۸ ساله چینی از کرونا+ تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری چینی «سی‌جی‌تی‌ان»، پیرزن ۹۸ ساله‌ای که به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در چین به این بیماری مبتلا شده بود امروز پس از بهبودی کامل از بیمارستان ۱۰ هزار تخت‌خوابی که دولت برای مبتلایان به این ویروس ساخته، مرخص شد.

این زن پس از مرخصی از بیمارستان «لیشنشان» به همراه دخترش به خانه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال شیوع گسترده بیماری کرونا در چین، دولت این کشور برای بستری کردن مبتلایان به این ویروس یک بیمارستان ده هزار تخت‌خوابی تخصصی با نام «لیشنشان» در مدت ده روز در استان هوبئی بنا کرد.

ویروس جدید کرونا از اواخر ماه دسامبر در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد از آن زمان تاکنون به بیش از ۶۰ کشور سرایت کرده و بیش از ۸۶ هزار نفر را در جهان مبتلا ساخته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت