Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:26:05 GMT

پاکسازی اماکن اسکان کارگری در پایتخت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۹۰۰۵

پاکسازی اماکن اسکان کارگری در پایتخت آغاز شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، رضا علی‌زمانی با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به نقش مهم خود مراقبتی در کنترل شیوع بیماری، طرح آموزش همه کارگران نظافت شهری و بوستان ها و همچنین مراقبت از اماکن اسکان کارگری در منطقه ۵ اجرا شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه، تجهیز، تعمیر، ضدعفونی و گندزدایی همه ساختمان های اسکان کارگری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌زمانی گفت: به همین منظور شهرداران نواحی به همراه پزشکان متخصص در این زمینه با سرکشی به محل اسکان کارگران وضعیت آنها را  بررسی و توصیه های لازم در خصوص رعایت بهداشت فردی و  نحوه شستشوی صحیح دست‌ها را به آنها ارائه کردند.

معاون شهردار منطقه ۵ با اشاره  به نصب بنرهای آگاهی بخش در سطح منطقه گفت: در ادامه اقدامات پیشگرانه، اکران محیطی پیام‌های آموزشی با هماهنگی سازمان زیباسازی، تحویل دستکش و ماسک به کارگران، نظافت، رفت و روب و ضدعفونی کردن اتاق، حیاط و محوطه اسکان کارگری، شستشوی فرش، لباس و پتوی کارگران نیز از جمله  فعالیت ها در زمینه پیشگری از شیوع این ویروس است.

به گفته وی، سرویس های بهداشتی عمومی از جمله اماکنی هستند که بی‌توجه به نظافت آنها می تواند منشا انتشار بیماری های مختلف باشد از این روی ضدعفونی‌کردن روزانه سرویس ها به صورت ویژه در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: در این رابطه همه سرویس های بهداشتی بوستان ها و اسکان های کارگری به مواد ضدعفونی و مایع صابون مجهز شده و به صورت روزانه گندزدایی می شود.

منطقه ۵ در شمال و شمال غرب کلان‌شهر تهران واقع شده‌است که از شمال به رشته‌کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و منطقه ۲ شهر تهران و از غرب به منطقه ۲۲ شهر تهران، محدود می شود.

بر اساس تازه ترین آمار کرونا، ۵۳۹ نفر در کشور به این ویروس مبتلا شده و ۳۴ نفر نیز فوت کرده اند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در تهران ۵۱ نفر است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران اسکان کارگری شهر تهران منطقه ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است
  • هوای تهران پاک است
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد