Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:32:04 GMT

احصاء سوژه‌های دفاع مقدس راهی روشن برای جوانان است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۹۰۰۸

احصاء سوژه‌های دفاع مقدس راهی روشن برای جوانان است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از ضرورت‌های مهم احصاء سوژه‌های دفاع مقدس استفاده جوانان از آنها به عنوان الگو و راهی روشن برای آینده آنها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ضمن تبریک ایام ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب، ماه توسل،دعا، توسل و ارتباط عمیق با خداوند متعال است که باید از این نعمت بزرگ و فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مسائل دفاع مقدس و آن چیزی که در این مقطع ارزشمند اتفاق افتاده یک موضوع عادی نیست، بلکه یک گنج ارزشمند و تمام نشدنی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: باید تلاشمان را بر روی این بگذاریم که همه مولفه‌های این مقطع ارزشمند همچون جوانان غیرتمند که از ارزش‌ها دفاع کردند را به نسل جوان معرفی کنیم.

کریمی با بیان اینکه در استان مرکزی سوژه‌های ناب و هنرمندان بسیار خوبی است که به برکت کنگره شهدا بخشی از این سوژه‌ها احصاء شده است، اظهار کرد: امروز هنرمندان باید بتوانند بسیاری از سوژه‌های دیگر که به آن پرداخته نشده را احصاء کنند.

وی ادامه داد: یکی از ضرورت‌های مهم احصاء این سوژه‌های دفاع مقدس استفاده جوانان از آنها به عنوان الگو و راهی روشن برای آینده آنها است که نیاز است هنرمندان جلساتی تخصصی با کار گروه تبلیغی کنگره در این خصوص داشته باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در اولویت‌های تولیدی کنگره شهدا ابتدا باید سوژه‌های ملی در دستور کار باشد چراکه استان مرکزی شهدا و رزمندگان شاخصی دارد که کمتر شناخته شده هستند و نیاز بزرگی است که به این سوژه‌ها پرداخته شود تا استان مرکزی هم در بعد ملی جایگاه خود را بیشتر پیدا کند.

کریمی تصریح کرد: شهدا در نزد خداوند متعال جایگاه ارزشمندی دارند و امروز این ما هستیم که به این شخصیت‌های بزرگ احتیاج داریم و در استان مرکزی هم ما شهدایی داریم که عملکرد بسیار شاخص و اثرگذاری در دفاع مقدس داشته‌اند که نیاز است از این جهت به شکل ملی به آنها پرداخته شود.

وی افزود: هنرمندانی که انگیزه کارکردن برای شهدا را دارند می‌توانند از آرشیو جامعی که به برکت کنگره در بنیاد حفظ آثار جمع آوری شده استفاده کنند چراکه حسن این آرشیو بدین جهت است که امروز در فضای مجازی و برای نسل جوان مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در خصوص امام بزرگوار هم نیاز است در راستای تبیین شخصیت امام کار گسترده‌ای صورت گیرد و ما در ذیل کنگره تنها توانستیم به قطره ای از یک اقیانوس از شخصیت امام بپردازیم.

وی افزود: زبان هنر باید ساده و قابل فهم باشد و ما باید به گونه‌ای به سوژه‌ها بپردازیم که برای همگان قابل فهم باشد و تولیدات را برای مخاطب عام تولید کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از هنرهای کنگره شهدای استان این بود که برنامه‌ها را برای مخاطب عام و عموم مردم در نظر گرفتیم که نمونه آن اجلاسیه اصلی بود که بیش از ۱۶ هزار نفر در مصلی اراک حضور پیدا کردند و از این برنامه بهره بردند.

کریمی بیان داشت: در خصوص تهیه مستند برای شهید سلیمانی به جهت اینکه ایشان یک مکتب و نهضتی ارزشمند هستند باید دقت شود بعد بین المللی ایشان و گستردگی اقدامات ایشان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس جوانان امام خمینی استان مرکزی دفاع مقدس سوژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز