Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی کریمی به خبرگزاری برنا گفت: تمهیدات خوبی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح جامعه ورزش استان در نظر گرفته شده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی در این گفت  وگو با اشاره به تمهیدات دستگاه ورزش وجوانان استان در خصوص مقابله با ویروس کرونا ، اظهار کرد: متاسفانه با شیوع بیماری ویرس کرونا جامعه ورزش نیز تمهیدات بسیار خوبی در سطح وزارت وهمینطور  در سطح استان در نظر گرفته است وباتوجه به جلسه  وزارت   ورزش وجوانان و همچنین مصوباتی که در چهارمین جلسه  ستاد مقابله با ویروس کرونا وستاد ملی  برای این معضل در نظر گرفته شده جامعه ورزش  نیزمصمم به مقابله با این ویروس اقداماتی را در دستور کار خودقرار داده  است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: دراین راستا تصمیم براین گرفته شد  تا کلیه اماکن ورزشی خصوصی ،دولتی و سالن های ورزشی و  استخرها از تاریخ شنبه  10  اسفندماه به مدت یک هفته تعطیل شوند ودر این ایام هم بتوانیم  از طریق ستادی که در سطح استان در نظرگرفته شده است  تمهیدات لازمی را در دست اقدام قرارداده  و از جمله استفاده از مواد ضد عفونی وگندزدایی فضاهای ورزشی را به کار گیریم .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  تصریح کرد: خوشخبتانه در چند روز گذشته این اتفاق  توسط هیئت های ورزشی  در سطح استان وشهرستان وهمچنین ادارات  افتاده وجادارد که همه  همکاران وکلیه مسئولین وروسای هیئت های ورزشی استانی وشهرستانی جدیت بیشتری در این زمینه از خود نشان دهند.

کریمی با بیان اینکه  روز شنبه نیز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش تصمیمات خوبی گرفته شد ،تاکید کرد: هدفمان از برگزاری این جلسات این است تا مسیری قرار بگیریم تا  تمهیدات بهتری در نظرگرفته شود.

او در بخشی دیگر از گفته های خود با اشاره به وضعیت مسابقات ورزشی و اردو ها نیز گفت:  باتوجه به حساسیت های ورزش فوتبال ودستورالعمل مقام عالی  وزارت  ورزش وجوانان به ما ارجاع داده شده است تا  فقط مسابقات ورزشی فوتبال در لیگ های مختلف  بدون تماشاگر برگزارشده  وهمچنین اردوهای تیم ملی نیز با  رعایت  کامل موارد بهداشتی برگزارشود .

کریمی با ابراز امیدواری برای عبور از این شرایط بحرانی به مردم توصیه کرد: از  تمامی دست اندر کاران حوزه ورزش  ،خانواده ها وجامعه محترم ورزش خواهشمندم همکاری لازم را در این خصوص با دستگاه ورزش وجوانان استان داشته باشند ودر صورت بروز این مشکل حتما اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

  مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  خواستارپیروی همه باشگاه های ورزشی از بخشنامه اداره کل ورزش وجوانان شد و گفت: با باشگاه هایی که از این بخشنامه پیروی نکنندقطعا  برخورد خواهد شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران مقابله با ویروس کرونا ورزش وجوانان جامعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟