Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به گزارش نبض بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در بازدید از شرکت بیمه نوین با ابراز خرسندی از فعالیت های درخشان بخش خصوصی و همچنین اعلام این مطلب، افزود: پرهیز از ارائه نرخ های غیر فنی و روند صعودی ذخیره گیری در شرکت های بیمه می تواند میزان شکنندگی صنعت بیمه را به حداقل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل بیمه مرکزی، شاخص های جوانی، انگیزه و تحصیلات مرتبط را در کنار تجارب متخصصان بیمه ای، ظرفیت ارزشمندی برای شرکت بیمه نوین توصیف کرد و گفت: برنامه ریزی منسجم و ساز و کار هوشمندانه در بخش های گوناگون نظیر نظارت، فرایند صدور و پرداخت و همچنین تدوین استراتژی مدیریت یکپارچه می تواند زمینه های رشد شرکت بیمه را فراهم کند.

وی انتخاب موارد کنترل شده ریسک را از جمله راهکارهای توانمندسازی شرکت‌های بیمه دانست و اظهار داشت: انتخاب پرتفوی مناسب از سوی شرکت‌ های بیمه می‌تواند ضریب سودآوری این شرکت ها را بالا ببرد چرا که پوشش ریسک های کنترل شده خسارات کمتری را به دنبال دارد.

وی از صنعت بیمه به عنوان یکی از پیچیده‌ترین صنایع نام برد و تاکید کرد به رغم این پیچیدگی های فنی، محصولات بیمه ای باید در قالب ساده ترین و آسان ترین شکل ممکن به مردم ارائه شود.

رئیس شورای عالی بیمه در همین راستا افزود: مرحله پرداخت خسارت مهمترین و حساسترین بخش فرایند بیمه محسوب می شود و شرکت های بیمه باید با سرعت و دقت در این مرحله، زمینه رغبت شهروندان را برای خرید بیمه نامه فراهم کنند.

دکتر غلامرضا سلیمانی افزود: زمانی می توانیم به افزایش ضریب نفوذ بیمه به خصوص در رشته بیمه های زندگی امیدوار باشیم که شفافیت را سرلوحه عملیات بیمه گری قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بیمه گذار حق دارد تا از آخرین وضعیت بیمه نامه خود مطلع باشد و حتی از شیوه های سرمایه گذاری شرکت بیمه خبر داشته باشد.

دکتر غلامرضا سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به اهمیت ارتباط تنگاتنگ دو مقوله اطلاع رسانی و بیمه گری اشاره کرد و گفت: محصولات بیمه‌ای باید به نیازهای اولیه شهروندان تبدیل شود و در سبد کالاهای ضروری شان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت نوآوری در اطلاع رسانی بیمه‌ای، از روابط عمومی های صنعت بیمه خواست تا صدای این صنعت را به گوش مردم برسانند.

دکتر غلامرضا سلیمانی در همین راستا خاطرنشان کرد: اهرم تبلیغات صنعت بیمه تسهیل فرآیند پرداخت خسارات است و تمامی فعالان صنعت بیمه باید به این نکته مهم توجه داشته باشند.

وی در پایان از راه اندازی شبکه فروش مویرگی محصولات بیمه‌ای و همچنین توجه به منطق حاکم بر عملیات بیمه‌ای به عنوان راهکارهای توسعه شرکت‌های بیمه یاد کرد.

گفتنی است در پایان این نشست از “سامانه فروش الکترو بیمه نوین” در حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی و همچنین مدیران و کارکنان شرکت بیمه نوین رونمایی شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بیمه نبض بازار بیمه نوین صراط شرکت های بیمه بیمه نوین صنعت بیمه شرکت بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حیدری معاون حقوقی، مالی و امور مجلس وزیر نیرو، گفت: امروزه آب و برق، تنها عنصر آسایش نیست و برای رشد تولید، پیشرفت روز افزون صنعت و تجارت و فناوری، رشد اشتغال، رشد ۸ درصدی، جلوگیری از تورم و بیکاری، و نیز استفاده از ظرفیت‌های معادن و کشاورزی، کلیدی‌ترین عامل آب و برق است.

معاون حقوقی، مالی و امور مجلس وزیر نیرو با بیان اینکه کسری‌های تأمین برق در سال‌های (۱۳۹۹) و (۱۴۰۰) موجب تعطیلی بسیاری از مشاغل شد، تصریح کرد: برق به دلیل ارتباط مستقیم با اشتغال و سفره مردم، عامل اصلی رضایتمندی مردم بوده و به یک عنصر حیاتی در خصوص، سایش، اشتغال و امنیت تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان صنعت آب و برق، حافظان آرامش و آسایش مردم هستند، گفت: علاوه بر این موارد، حیات مردم در بیمارستان‌ها و سایر مراکز خطیر، در گرو صنعت آب و برق کشور است. یکی از مهم‌ترین پست‌های کلیدی در صنعت آب و برق، مدیران و کارکنان حقوقی هستند چون ارتباط مستقیم با خدمت‌رسانی به موقع به مردم دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: اگر بیمارستانی حتی با سال‌ها تأخیر افتتاح شود، مشکلی برای حیات مردم ایجاد نمی‌کند، اما اگر برق فقط سه روز قطع شود، زندگی و امنیت و تغذیه مردم به واسطه فساد مواد غذایی، تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

این مسؤول همچنین با اشاره به تشکیل شورای حقوقی وزین وزارت نیرو متشکل از تمام حقوقدان‌های کشور از مجلس، دیوان عدالت اداری، دادستانی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و حقوقدان‌های شرکت‌ها مادر تخصصی، تصریح کرد: جلسات این شورا به صورت منظم برگزار و در آن تصمیمات و راهبردهای کلان وزارت نیرو با خرد جمعی اتخاذ می‌شود.

حیدری در عین حال به گستره خدمات وزارت نیرو نیز اشاره و تصریح کرد: از آنجایی که گستره خدمات وزارت نیرو بسیار وسیع است، ارتباطات زیادی با مردم داریم و همین موضوع موجب می‌شود، بعضاً سالانه تا حدود ۶۰ هزار پرونده تشکیل شود.

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم اولویت‌بندی خوبی داشته باشیم، منافع مردم و دستگاه از بین می‌رود، اضافه کرد: اگر پرونده‌ای شرایط ویژه دارد یا ارزش مالی پرونده‌ای زیاد است، باید شرکت مادر تخصصی در جریان قرار گیرد چون در پرونده‌های سنگین نیاز به همفکری و ارتباطات بیشتری وجود دارد.

این مسؤول همچنین از راه‌اندازی سامانه‌ای در وزارت نیرو خبر داد که بلافاصله پس از تشکیل پرونده قضائی، در ستاد قابل مشاهده باشد.

معاون حقوقی، مالی و امور مجلس وزارت نیرو با تاکید بر اینکه کارکرد دفاتر حقوقی با اعتبارات شرکت در ارتباط است، اظهار داشت: مدیران حقوقی شرکت‌ها باید با مدیران قضائی، دادگستری، اطلاعاتی و انتظامی استان در ارتباط باشند و آنها را از وضعیت دستگاه آگاه کنند چرا که نباید برای اجرای حکم یک نفر، تمام خدمات یک دستگاه متوقف و حساب‌ها بسته شود.

حیدری در پایان تاکید کرد: رعایت عدالت به معنی رسیدن حق صرفاً به دستگاه نیست و باید مدیر حقوقی، مدیران دستگاه را از واقعیت پرونده‌ها آگاه کنند و اگر کسی شکایتی کرد و شکایتش به حق بود باید احقاق حق شود.

کد خبر 6096364

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین