Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به گزارش نبض بازار به نقل از  دبیرخانه شورای هماهنگی بانک ها ، دکتر حسین زاده ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، نظافت فردی و ضدعفونی کردن و نظافت محیط بانک ها، افزود : با توجه به شیوع بیماری کرونا ، از مشتریان گرامی بانک ها استدعا داریم برای حفظ سلامتی خود ، تا آنجا که ممکن است امور بانکی شان را با استفاده از انواع سامانه ها و اپلیکیشن های بانکی انجام دهند و از مراجعه حضوری به شعب خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی بانک های کشور سامانه ها و نرم افزارهایی را به مشتریان خود ارائه نموده اند که قابلیت های فراوانی دارد و افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک ها بی نیاز می سازد .


وی با اشاره به ضرورت پیشگیری از بیماری کرونا در جامعه تاکید کرد: همه ما باید کمک کنیم تا این بیماری از کشورمان ریشه کن شود و شبکه بانکی کشور و مشتریان گرانقدر آنها در این مسیر می توانند کمک شایان توجهی به کشور نمایند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بانک غیر حضوری صراط بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران با اجرای "طرح ماندگار" گام دیگری در راستای ارائه خدمات و محصولات متمایز بانکی برداشت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی