Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از عرضه گوشت منجمد وارداتی در فروشگاه‌های بزرگ و اصناف استان مرکزی خبر داد و گفت: فعالیت تولیدکننده‌های مواد ضدعفونی در استان مرکزی افزایش می‌یابد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، جواد حسنی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز اظهار داشت: جلسه ستاد تنظیم بازار استان امروز با 3 دستور کار موضوعاتی را رصد می‌کرد، بحث مواد ضدعفونی‌کننده،ماسک و الکل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد امروز جلسه‌ای تشکیل و شبکه توزیع در آن مشخص شود که مباحث توزیع مواد ضدعفونی و الکل و ماسک تحت نظارت ستاد تنظیم پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطلب دیگر بحث بازار، کالاهای اساسی و میوه شب عید بود که مقرر شد شرایط را کمیته فرعی پیگیری کند و تعداد غرفه‌های مورد نیازی که باید در سطح استان باشد بررسی و مشخص شود و زمان عرضه و قیمت را به ستاد پیشنهاد دهد تا در جلسه آینده به صورت قطعی تصمیم‌گیری شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به قیمت گوشت تصریح کرد: در رابطه با قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوساله موارد بررسی شد و مقداری افزایش قیمت در گوشت گوسفندی داشتیم که به سبب تقاضای زیاد کنونی نسبت به این گوشت و شرایطی است که دام به صورت زنده مورد درخواست بخشی از خارج از استان بوده، در این راستا تصمیماتی اتخاذ شد که نظارت بیشتری اعمال شود.

حسنی بیان کرد: مرغ گرم در رِنج قیمت مصوب در سطح استان عرضه می‌شود و مشکلی وجود ندارد، عرضه گوشت منجمد وارداتی را در سطح فروشگاه‌های بزرگ و از اصناف به قیمت مصرف‌کننده 40 هزار تومان در دستور کار داریم که بخشی از نیاز مردم را پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: میانگین قیمت اقلام و کالاهای موجود در سطح استان رصد شد که تقریبا از میانگین کشوری بالاتر نیستیم و انتظار داریم با نظارت‌های پی در پی حتی این روند را کاهش دهیم.

توزیع مجدد گوشت تنظیم بازاری به قیمت 50 هزار تومانکمیته ویژه نظارتی عید نوروز توسط ستاد تنظیم بازار در استان مرکزی تشکیل می‌شود1800 تن پرتقال و سیب برای تنظیم بازار شب عید استان مرکزی خریداری شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی عنوان کرد: درحال حاضر نظارت در خصوص سیستم‌های مبارزه و مراقبت بیشتر در بحث کرونا در دستور کار تنظیم بازار است که برخورد لازم را با محتکران و گران‌فروشان که این اقلام را با قیمت‌های گزاف به مصرف‌کننده می‌دهند داشته باشیم.

حسنی افزود: قرار شد دو یا سه شرکت به تولیدکننده‌های مواد ضدعفونی در استان که مورد تایید بخش غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی است اضافه شود و امیدواریم در ظرف یکی دو روز آینده مشکلات مردم در تهیه و تامین این اقلام برطرف شود.

وی تصریح کرد: براساس تصمیمی که امروز گرفته می‌شود کل روال شبکه توزیع و نظارت یک مقدار متفاوت می‌شود و قول می‌دهیم که شرایط را ظرف دو روز آینده به وضعیت عادی تعبیه کنیم.

انتهای پیام/712/ش

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد ضدعفونی تنظیم بازار استان مرکزی ستاد تنظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران