Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف تعداد 14 دستگاه خودرو سواری و کامیون فعال در قاچاق سوخت و کشف 62 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اجرای مرحله دوم طرح ضربتی نصر 2 در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار عباسعلی بهدانی فرد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت : در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری دیگر ماموران انتظامی موفق شدند با اجرای مرحله دوم طرح ضربتی نصر 2 در سطح استان و در عملیات های جداگانه تعداد 14 دستگاه سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح در بازرسی دقیق از خودرو ها جمعا 62 هزار و 300 لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه تعداد 14 نفر از عوامل قاچاق این محموله های سوختی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان دیگر کشفیات و نتایج حاصله در اجرای این طرح ضربتی را : کشف 19 راس احشام ، 6 هزارو 972 قلم لوازم آرایشی ، 1 میلیون و552 هزار نخ انواع سیگار ، 6 دستگاه بیت گوین ، 5 هزار و 908 ثوب البسه ، 654 جفت کفش و پاکسازی 2 محل دپو سوخت عنوان کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ارزش ریالی این محموله های قاچاق کشف شده را 11 میلیارد و 150 میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت : متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار بهدانی فرد ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، تصریح کرد: قاچاق برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی است و تمام ادستگاهها و سازمان های مرتبط باید با ایفای نقش سازنده و موثر ، بیش از پیش با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم ، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالات و ارز در سطح خرد و کلان، از مرکز فوریت های پلیس 110 تماس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتظامی استان طرح ضربتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان