Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:29:30 GMT

کشف محموله لاستیک قاچاق در قم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۹۴۵۷

کشف محموله لاستیک قاچاق در قم

به گزارش روز یکشنبه مرکز خبر پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک دستگاه کشنده کامیون حامل بار قاچاق که از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود، در محور دلیجان- قم شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی از داخل کامیون مذکور، ۱۹۸حلقه لاستیک خودروی سنگین قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاخانی ادامه داد: در بررسی اسناد به تاریخ تولید اشاره نشده و فقط در قسمت نظریات ارزیاب دو نوع تاریخ تولید قیدشده بود که پس از انجام شمارش عینی کالا مشخص شد لاستیک‌ها دارای ۴ تاریخ تولید بوده که با اسناد از حیث تاریخ تولید مطابقت ندارد.

وی گفت: درنهایت متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضایی استان تحویل و پس از صدور قرار روانه زندان شد.

آقاخانی با اشاره به این‌که قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی جامعه را هدف قرار می‌دهد، ضمن تاکید بر عزم پلیس در مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد فرصت‌طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا بدون فوت وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی قم قم اقتصاد مقاومتی کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم اقتصاد مقاومتی کالای قاچاق قم اقتصاد مقاومتی کالای قاچاق تاریخ تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا

فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: مقادیری پارچه قاچاق در نوار مرزی این هنگ مرزی آستارا توسط مرزبانان کشف شد.

سرهنگ "هادی قاسمی" عصر روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا اظهارکرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شده، لذا دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه، مامورین موفق شدند از یک دستگاه خودروی نیسان، مقدار ۱۷۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ریالی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط کنند؛ که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع ذی صلاح شد.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در پایان گفت: مرزبانان هنگ آستارا به طور شبانه روزی و در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها تلاش می کنند و با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می کند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم