Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:36:36 GMT

شعار سمعک ساعی شنیدن صدای زندگی است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۹۵۴۷

شعار سمعک ساعی شنیدن صدای زندگی است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پس از چند سال فعالیت سمعک ساعی تصمیم گرفت که این مرکز فقط در زمینه تجویز انواع سمعک‌های پیشرفته فعالیت خود را ادامه دهد. با توجه به این تصمیم، سمعک ساعی سال‌هاست که فقط در زمینه تجویز سمعک فعالیت می‌کند، تا به‌طور کامل نیازهای متفاوت مراجعه‌کنندگان را برآورده سازد.

در سمعک ساعی کارشناسان ما معتقدند که کم شنوایی پیچیده است و در افراد مختلف ممکن است به صورت‌های متفاوتی بروز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کم شنوایی هر فردی با توجه به نوع و میزان کم شنوایی و این‌که کدام قسمت از سیستم شنوایی آسیب‌دیده، ممکن است با فرد دیگری کاملاً متفاوت باشد. به عبارت دیگر، «کم شنوایی» مثل «اثر انگشت» منحصر به‌فرد است، بنابراین هر فردی راه‌حل مخصوص به خود دارد.

خدمات ما به دو گروه کلی تقسیم‌بندی می‌شود:

۱. خدمات قبل از تجویز سمعک

سمعک ساعی تنها ارائه‌دهنده خدمات قبل از تجویز سمعک در ایران می‌باشد، این خدمات به‌منظور آرامش خاطر و جلب اعتماد شما قبل از سفارش و تهیه سمعک انجام می‌شود. خدمات قبل از تجویز شامل ارزیابی شنوایی و مشاوره در زمینه انتخاب بهترین سمعک و ۷ روز امکان تست سمعک قبل از سفارش است.

۲. خدمات پس از تجویز سمعک

خدمات پس از تجویز شامل دو سال گارانتی بی‌قید و شرط بین‌المللی همراه با تنظیم سمعک، ارائه مدارک معتبر برای استفاده از تمامی بیمه‌ها، ارائه باتری سمعک با قیمت مناسب، شرایط اقساط و تحویل یک روزه است.

از نظر قیمت سمعک و سطح تکنولوژی ما معتقدیم که در زمینه سمعک، گرانترین‌ها همیشه بهترین‌ها نیستند. برای نمونه فردی ممکن است با توجه به نوع و میزان کم شنوایی‌اش، بهره بیشتری از سمعک دارای تکنولوژی ساده و با قیمت ارزان‌تر ببرد، تا اینکه همین فرد بخواهد از سمعک‌های دارای تکنولوژی پیشرفته و با قیمت بالا استفاده کند.

بدین معنی که بهترین تجویز سمعک برای این فرد استفاده از تکنولوژی‌های ساده است. درحالی‌که برای فرد دیگری ممکن است استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته انتخاب مناسب‌تری باشند.

از نظر برند و مارک، سمعک ساعی این افتخار را دارد که در راستای رضایت‌مندی کاربران، با چند کمپانی تولید کننده معتبر سمعک همکاری داشته باشد. سمعک‌های ارائه‌شده در مرکز ما جزو بهترین سمعک‌های دنیا هستند و ساخت کشورهای آمریکا، آلمان، سوئیس و دانمارک هستند. تمامی این سمعک‌ها شامل دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

با توجه به این‌که هر برندی نقاط ضعف و قوتی دارد. تجویز سمعک در سمعک ساعی ابتدا بر اساس نوع و میزان کم شنوایی، اندازه و شکل مجرای گوش، نیازهای شنوایی شما و همچنین ترجیحات فردی، سبک زندگی و بودجه‌ای که شما برای حل مشکل شنوایی‌تان در نظر گرفته‌اید و سپس بر اساس نقاط ضعف و قوت هر برند صورت می‌گیرد.

روند تجویز سمعک در سمعک ساعی:

۱. شنوایی‌سنجی

۲. مشاوره

۳. قالب‌گیری

۴. تنظیم و تحویل سمعک

تمامی این مراحل در ۲ جلسه انجام می‌شود. بعد از این جلسات بهتر است برای معاینه و بررسی سمعک‌تان سالی یک‌بار به مرکز ما مراجعه کنید.

در سمعک ساعی ما متعهد هستیم که بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. بنابراین با توجه به عوامل مختلفی که در تجویز سمعک تأثیرگذار هستند و فارغ از هر گونه تعصب روی برند و مدلی خاص بهترین سمعک را برای شما انتخاب و تجویز کنیم.

سمعک ساعی

https://samaksaee.com/

سمعک

https://samaksaee.com/hearing-aid-price/

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4866719

منبع: مهر

کلیدواژه: سمعک تکنولوژی ناشنوایی گروه خودروسازی سایپا کسب و کار همراه اول صنعت خودروسازی ویروس کرونا رپرتاژ آگهی ترکیه بیمه قیمت دلار فروشگاه اینترنتی سیستم گرمایشی ایران کیش تپ سی وکیل دادگستری تجویز سمعک کم شنوایی سمعک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # علی پروین ، فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی