Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران جزییات بودجه شهرداری تهران در سال ٩٩ را تشریح کرد و گفت: سهم بیشتری از بودجه سال آینده به فعالیت‌های زیرساختی و توسعه‌ای اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، علی اعطا در تشریح جزییات بودجه شهرداری تهران در سال ٩٩ با بیان اینکه جمع کل منابع و درآمدهای پیش بینی شده در بودجه سال آینده شهرداری تهران 30 هزار و 574 میلیارد و 418 میلیون و 200 هزار تومان است، اظهارکرد: از این مبلغ 15 هزار و 955 میلیارد و 432 میلیون و 200 هزار تومان مربوط به درآمدهای ناشی از عوارض عمومی، عوارض اختصاصی و بهای خدمات و همچنین درآمدهای حاصل از مؤسسات انتفاعی شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 12 هزار و 198 میلیارد و 986 میلیون تومان از بودجه شهرداری در سال ٩٩ مربوط به منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای شامل عوارض بر پروانه های ساختمانی و فروش اموال شهرداری است، گفت: همچنین براساس پیش بینی‌های انجام شده 2420 میلیارد تومان هم مربوط به منابع حاصل از واگذاری دارایی های مالی شامل وام های دریافتی و سایر منابع است.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 4525 میلیارد و 128 میلیون و 840 هزار تومان از بودجه شهرداری تهران در سال ٩٩ باید از محل عوارض حاصل از مالیات بر ارزش افزوده کسب درآمد شود، اضافه کرد: همچنین پیش بینی شده مبلغ 2603 میلیارد و924 میلیون تومان از محل عوارض عمومی، عوارض بر ساختمان ها شامل عوارض زیربنا و عوارض پذیره و مواردی از این دست کسب درآمد شود.

اعطا در ادامه به تشریح راهبردها و جهت گیری های بودجه شهرداری تهران در سال ٩٩ پرداخت و گفت: افزایش 37 درصدی سهم درآمدهای پایدار شهرداری و 47 درصد سهم بودجه تملک دارایی های سرمایه ای و کاهش 378 درصدی سهم هزینه ها از جمله جهت گیری های بودجه سال 99 شهرداری تهران است.
وی خاطر نشان کرد: با کاهش 38 درصدی سهم هزینه ها درواقع سهم بیشتری از بودجه شهرداری تهران در سال 99 به فعالیت های زیرساختی و توسعه‌ای اختصاص پیدا کرده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اختصاص بیش از یک سوم بودجه به مبلغ 10 هزار و 400 میلیارد تومان به 14 پروژه اولویت محور تحقق پذیر مستخرج از برنامه پنجساله سوم توسعه شهر تهران و اختصاص بیش از 5000 میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی و زیرساخت های حمل و نقل و ترافیک و همچنین اختصاص بودجه 2000 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه های کوچک مقیاس توسعه محله ای از جمله راهبردهای مدیریت شهری در تدوین بودجه سال 1399 شهرداری تهران است که امید داریم با تحقق درآمدهای پیش بینی شده در سال 1399 گام بلندی در توسعه و عمران شهری با رویکرد محله محوری و همچنین توسعه زیرساخت ها و ناوگان حمل و نقل برداریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، کاهش وابستگی سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری به بودجه عمومی شهرداری تهران به نحوی که با وجود رشد 25 درصدی بودجه، مبلغ کمک به سازمان ها و شرکت ها 10 درصد افزایش یافته است را از جمله دیگر ویژگی های بودجه سال 99 شهرداری تهران دانست.

اعطا تاکید کرد: در بودجه سال 1399 مبلغ حدود 4500 میلیارد تومان برای بازپرداخت دیون و بدهی‌ها و بازپرداخت وام های بانکی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران علی اعطا بودجه شهرداری تهران در سال ٩٩ میلیارد تومان بودجه سال پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امیر احمدی در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه