Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 29 فوریه 2020 لیگ NBA.

طرفداری- شکست سنگین لس آنجلس لیکرز برابر ممفیس گریزلیز، پیروزی هیوستون مقابل بوستون در دیداری جذاب و برتری میامی هیت برابر بروکلین نتس، از مهم ترین نتایج بازی های امروز بود.

در جریان بازی های 29 فوریه 2020 لیگ NBA، آتلانتا هاکس در ادامه نتایج خوبش بعد از آل استار، 117-129 پورتلند تریل بلیزرز را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوج تری یانگ و جان کالینز این روزها در بهترین فرم خود قرار دارند و هاوکس باید در فصل های آینده از پتانسیل بالای این زوج استفاده کند. تری یانگ با اینکه در پرتاب های سه امتیازی شب بدی را تجربه کرد، اما 25 امتیاز کسب کرد و 15 اسیست به ثبت رساند. تری یانگ در دومین سال حضورش در NBA، تابه اینجا با میانگین 9.4 اسیست در هر بازی، تنها لبران جیمز را بالاتر از خود می بیند. جان کالینز نیز بازی را با 24 امتیاز و 10 ریباند تمام کرد و دی آندره هانتر که تازگی ها اوج گرفته، 22 امتیاز به دست آورد. 35 امتیاز سی جی مک کالم و دابل دابل حسن وایتساید نتوانست مانع شکست بلیزرز شود و پورتلند با این شکست به رتبه یازدهم کنفرانس غرب سقوط کرد.

خلاصه بازی آتلانتا هاوکس و پورتلند تریل بلیزرز


پیروزی 113-114 سن آنتونیو اسپرز مقابل اورلاندو مجیک، شاگردان گرگ پاپوویچ را به رتبه دهم کنفرانس غرب رساند. تری لایلز، آخرین نامی است که پاپوویچ از او بازی گرفته و جواب داده است. لایلز در این بازی نیز 20 امتیاز و 9 ریباند کسب کرد تا در کنار درخشش رودی گی، اسپرز از سد اورلاندو بگذرد. 23 امتیاز ایوان فورنیه و 21 امتیاز ترنس رانس برای مجیک کافی نبود اما اورلاندو به لطف شکست بروکلین برابر میامی، در همان رتبه هفتم کنفرانس شرق باقی ماند. وضعیت سید 8 کنفرانس غرب اما خیلی حساس است. ممفیس در حال حاضر هشتم است و نیواورلینز 2.5 بازی با آن ها در این رتبه فاصله دارد. اسپرز نیز با این پیروزی اکنون 3 برد تا رسیدن به پلی آف فاصله دارد. پورتلند و ساکرامنتو نیز همچنان شانس دارند و 3.5 بازی با ممفیس در رتبه هشتم فاصله دارند.

خلاصه بازی سن آنتونیو اسپرز و اورلاندو مجیک


در سایر بازی های امروز نیویورک نیکس با نتیجه 115-125 شیکاگو بولز را شکست داد، ایندیانا پیسرز مقابل کلیولند کاولیرز به برتری 104-113 رسید و سیزدهمین پیروزی گلدن استیت وریرز در این فصل با برد 99-115 برابر فینیکس سانز به دست آمد. 

خلاصه بازی نیویورک نیکس و شیکاگو بولز


خلاصه بازی کلیولند کاوالیرز و ایندیانا پیسرز

 

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفرانس غرب خلاصه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی