Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه بیماران کلیوی، بیمارانی در خطر بیماری کرونا هستند، افزود: طبق اعلام آمادگی به دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، در برهه کنونی بیماری کرونا، بیماران دیالیزی بیمارستان ولیعصر (عج) در بخش دیالیز این انجمن با خدمات مطلوب و کیفیت بالای درمان، پذیرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بخش دیالیز انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان دارای ۲۸ تخت با ظرفیت پذیرش در سه شیفت است، تصریح کرد: ۱۲۰ بیمار در طول هفته تحت درمان دیالیز هستند که در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا با افزایش ۱۰ تخت بیمارستان ولیعصر (عج) ۱۷۰ بیمار در این بخش تحت درمان هستند.

این مسئول با بیان اینکه مراجعان انجمن بیماران خاص بهویژه پیوندی و دیالیزی هستند که از داروهای ایمنی استفاده می‌کنند، افزود: مقاومت بدن این بیماران پایین است و در برابر بیماری‌های مسری واگیر، از جمله بیماری کرونا مستعدتر است و این بیماران باید پیشگیری در مقابله با این بیماری را جدی‌تر بگیرند.

طهماسبی با تاکید بر اینکه علائم خطرناک بیماری در افراد مسن و کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند بیشتر دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری برای همه مردم و به خصوص این گروه‌ها و افرادی که از بیمار مراقبت می‌کنند، بسیار مهم‌تر است.

کد خبر 4866964

منبع: مهر

کلیدواژه: کلیه ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899792

دیگر خبرها

  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه