Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@10:54:13 GMT

دستگیری 2 سارق حرفه ای در تعقیب و گریز پلیسی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۹۷۳۱

حوادث رکنا: 2 سارق خودرو و لوازم خودرو در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرگرد "سعید دهقان " - فرمانده قرار گاه جنوب یگان امداد پایتخت گفت: ساعت 10:30 صبح روز گذشته ماموران گشت زنی قرارگاه جنوب یگان امداد در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه شهید تندگویان بودند که به یک دستگاه خودرو 206 به شماره انتظامی * ج 94 ایران ** مشکوک شدند و مدتی خودروی موصوف را تحت مراقبت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران برای رفع ظن پلاک انتظامی خودرو را از سامانه پلیس استعلام کردند، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

دهقان افزود: بلافاصله طرح مهار و دستگیری راننده خودرو آغاز و ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند خودرو را متوقف و سارق آن را دستگیر کنند.

فرمانده قرارگاه جنوب یگان امداد پایتخت با اشاره به اینکه تیم دیگری از ماموران یگان امداد این قرارگاه ساعت 17:30 روز گذشته موفق شدند خودروی سرقتی دیگری را نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کنند، ادامه داد: با اعتراف متهمان هر دو پرونده، سارقان خودرو ها به کلانتری های مربوط تحویل شد تا پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس سرقت اخبار حوادث خودرو دستگیر سارق خودرو سارق حرفه ای تعقیب و گریز پلیسی کرونا فیلم عکس ویروس بیمارستان تلگرام حوادث تهران اخبار تهران کرونا در تهران ایران یگان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند