Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@10:46:05 GMT

ساکت به سپاهان برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۰۲۲۳

ساعت 24-محمدرضا ساکت این روزها یکی از گزینه‌های مدیرعاملی سپاهان است.

پس از استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی سپاهان؛ هیئت مدیره این باشگاه به دنبال جانشین او است و نام محمدرضا ساکت در این میان مطرح شده است. محمدرضا ساکت که به او لقب ابوالمشاغل فوتبال هم داده اند، یکی از مدیران بازنشسته فوتبال ایران است که به طور قانونی نمی‌تواند هیچ پستی در فوتبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بارها نسبت به حضور او در مجموعه فدراسیون فوتبال انتقاد هم شده و این مدیر اصفهانی عملا برای مدیرعاملی در باشگاه سپاهان منع قانونی دارد.

اخیرا البته بحث احتمال بازگشت رحیمی هم مطرح شده اما به نظر می رسد خود رحیمی به دلیل همان ماجرای بازنشستگی، می‌داند که قابلیت نشستن روی صندلی مدیرعاملی سپاهان را ندارد و پیگیر این ماجرا نیست. اما ساکت در فدراسیون فوتبال نشان داده که با آغوشی باز، پذیرای پست‌های جدید است.

حضور او در پست‌های مختلف، با واکنش‌هایی هم همراه بوده و حاشیه‌هایی را به دنبال داشته است. تابستان همین امسال بود که محمدحسن انصاری‌فرد، رئیس کمیته‌فنی فوتسال و فوتبال ساحلی به دلیل انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته‌فنی فوتسال از سمت خود استعفا کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محمدرضا ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از رویارویی با سپاهان عصر دیروز برگزار شد. سرخپوشان پایتخت بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

دیگر خبرها

  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس