Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@20:26:03 GMT

در صنعت تبلیغات به روز باشید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۰۸۹۹

اگر می خواهید در صنعت تبلیغات به روز باشید می بایست ، به صورت هوشمندانه ای این موضوع را دنبال کنید. این مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید. در عصر حاضر، داشتن کیفیت تنها لازمه پیشرفت یک کسب و کار نیست و برای آنکه بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید، می بایست در کنار داشتن محتوا یا کالای با کیفیت، بستر تبلیغاتی مناسبی را برای کسب و کار خود فراهم کنید تا از رقبای خود پیشی بگیرید تا در حوزه کاری خود به برند مورد اعتمادی تبدیل شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع در حال حاضر، تبلیغات ویدئویی نقش بسزایی در موفقیت کسب و کارها ایفا می کند و می تواند سرعت بیشتری به رشد کسب و کار شما ببخشد. همانطور که می دانید امروزه با وجود شبکه های اجتماعی متعدد و پرطرفدار ، مبحث ویدیو به امری حیاتی تبدیل شده و شما به واسطه آن می توانید به بهتر دیده شدن کسب و کار خود کمک کنید.

شبکه هایی نظیر اینستاگرام با داشتن مخاطبین پر شمار که صرفا با تماشای محتوای ویدئویی به سپری کردن اوقات خود این شبکه را دنبال می کنند را می توان با یک ویدئوی تبلیغاتی جذاب به مشاهده ویدئوی خود ترغیب نمود. بر همین اساس می بایست درک صحیحی از این فضای همه گیر برای توسعه کسب و کار خود داشت.

در این شرایط شما با داشتن اطلاعات در این موضوع می بایست ابزار و استراتژی دست یابی به یک تبلیغ مناسب را نیز در دستور کار خود قرار دهید. یکی از متداول ترین راه هایی که امروزه اکثر برند های بزرگ و کوچک، برای ساخت تبلیغات ویدیویی به آن رجوع می کنند استفاده از پروژه هایی است که با نرم افزار و به صورت پروژه آماده افتر افکت طراحی می شوند.

برای داشتن ویدئویی که تحت نرم افزار افتر افکت یا به صورت پروژه افتر افکت ساخته می شود،  نیاز به یک طراح حرفه ای خواهید داشت و به این نکته توجه کنید که برای ساخت یک ویدئو اختصاصی می باست هزینه قابل توجهی پرداخت کنید ولی با استفاده از پروژه های آماده افتر افکت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید.

افتر افکت چیست

افتر افکت یک نرم افزار تخصصی است برای تولید جلوه های ویژه و همچنین ساخت انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی استفاده می شود. که یکی از پرطرفدارترین نرم افزار در این حوزه می باشد. که اکثر طراحان و انیماتورهای حرفه ای جهان از آن استفاده می کنند.

پروژه آماده افتر افکت چیست

طراحان حوزه گرافیک و  به خصوص طراحان افتر افکت پروژه های پیش ساخته ای را برای مخاطبین طراحی کرده اند . خاصیت این قبیل از پروژه ها بدین ترتیب است که یه تیزر تبلیغاتی با تصاویر و متون پیش فرض طراحی شده تا کاربر با مشاهده ویدئویی پیش نمایش از آن پروژه براحتی بتواند با انتخاب بهترین پروژه ، روند دسترسی به ویدئوی تبلیغاتی خود را آغاز کند.

چگونه پروژه افتر افکت را ویرایش کنید

برای ویرایش پروژه افتر افکت نیاز به نرم افزار افتر افکت خواهید داشت. در اکثر پروژه های آماده افتر افکت یک فایلی به منظور آموزش ویرایش پروژه نیز موجود است که کاربر حتی اگر شناختی از محیط افتر افکت نداشته باشد نیز بتواند ویرایش پروژه را خود انجام دهد. به طور کل ویرایش یک پروژه افتر افکت زیاد هم پیچیده نیست . فقط می بایست تصاویر خود را جایگزین تصاویر پیش فرض کنید و یا متونی که اکثرا به زبان لاتین درون پروژه مشاهده می کنید را به آسانی با متن فارسی جایگزین کنید و در پایان از پروژه خود یک خروج ویدئویی بگیرید و تمام.

خدمات اختصاصی بیگ موشن

به همین منظور وب سایت بیگ موشن با آدرس اینترنتی https://bigmotion.ir به صورت تخصصی در بر گیرنده ی پروژه های آماده افتر افکت و سایر خدمات گرافیکی برای شما عزیزان راه اندازی شده. شما می توانید با مراجعه به وب سایت بیگ موشن به صورت دسته بندی شده به دنبال پروژه مطلوب خود باشید و با مشاهده پروژه های آماده افتر افکت با کیفیت سریعا به ویدئوی دلخواه خود دست پیدا کنید و برای دریافت و ویرایش آن اقدام نمایید. همچنین در صورت نیاز می توانید ویرایش پروژه را نیز به کارشناسان وب سایت سپرده و در کوتاه ترین زمان و با هزینه ناچیز به ویدئوی تبلیغاتی خود دست پیدا  کنید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صنعت تبلیغات ویرایش پروژه نرم افزار کسب و کار کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!

نتیجه یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که محبوب‌ترین نقاط برای گردشگران در اروپا در عین حال بیشترین مراکز مورد علاقه جیب‌بُرها در این قاره هم هستند.

به گزارش زی‌سان به نقل از یورونیوز؛ این تحقیق از سوی شرکت بیمه «کوت زون» در بریتانیا انجام شده است. محققان پنج مکان محبوب گردشگران در هر کشور را از نظر موارد گزارش‌شده از جیب‌بُری از سوی بازدیدکنندگان بررسی کردند. 

نتیجه این بررسی‌ها نشان داد که ایتالیا را می‌توان «بهشت جیب‌بُرها» نامید چراکه بیشترین موارد جیب‌بُری در مکان‌های محبوب گردشگران در این کشور گزارش شده است.

پس از ایتالیا که یکی از مقصد‌های اصلی گردشگران در قاره اروپا است کشور‌های فرانسه و اسپانیا در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بررسی‌های شرکت بیمه «کوت زون» نشان داده است که گردشگران هنگام بازدید از برخی از جاذبه‌های گردشگری قاره اروپا به طور خاص باید مراقب خطر جیب‌بُری باشند. 

به عنوان مثال خطر جیب‌بُری هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر رم، پایتخت ایتالیا از دیگر شهر‌های این کشور بیشتر است. فواره معروف تروی در رم به طور خاص از جمله مکان‌هایی است که خطر جیب‌بُری در آن بالا است.

گردشگران هر سال بنا به سنت حدود یک میلیون یورو سکه به داخل حوض این فواره پرتاب می‌کنند.

برج ایفل در پاریس

پاریس، پایتخت فرانسه نیز یکی از مقاصد مهم گردشگران در اروپا است. با این حال پاریس دومین شهر از نظر خطر جیب‌بُری در اروپا است.

جیب‌بُرها در محوطه اطراف برج ایفل که از جاذبه‌های گردشگری محبوب پاریس به شمار می‌رود حضور پررنگی دارند. کلیسای نوتردام و موزه‌های لوور و اورسی از دیگر اماکنی هستند که گردشگران به طور خاص هنگام بازدید از آنها باید مراقب جیب‌های خود باشند. 

این در حالی است که پاریس طی ماه‌های آینده به دلیل برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ بیشتر از سال‌های قبل میزبان گردشگران خواهد بود. 

در این میان نکته جالب این است که یکی از شاهکار‌های تاریخ سینمای فرانسه اثر روبرت برسون «جیب‌بُر» نام دارد. این فیلم در سال ۱۹۵۹ ساخته شد. 

جایگاه برابر آلمان و اسپانیا

کشور‌های اسپانیا و آلمان در بررسی‌های شرکت بیمه «کوت زون» از نظر خطر جیب‌بُری در مناطق مورد علاقه گردشگران جایگاه یکسانی به دست آوردند. 

بارسلون به عنوان یکی از شهر‌های پرخطر از نظر جیب‌بُری محسوب می‌شود و به همین دلیل خیابان معروف «لا رامبلا» در صدر فهرست اماکن مورد علاقه جیب‌بُرها قرار گرفته است. کلیسای معروف «ساگرادا فامیلیا» در بارسلون نیز از جمله اماکنی است که گردشگران هنگام بازدید از آن باید مراقب جیب‌های خود باشند. 

از سوی دیگر خطر جیب‌بُری هنگام بازدید از دروازه براندنبورگ در برلین، پایتخت آلمان مانند دیگر جاذبه‌های گردشگری اروپا بالا است.

آمستردام؛ کانون جیب‌بُری در هلند

منطقه معروف «رد لایت» در آمستردام، پایتخت هلند یکی از محبوب‌ترین محل‌ها برای گردشگرانی است که به این شهر سفر می‌کنند. این در حالی است که گردشگران در این محله از هر محله دیگری در کل هلند بیشتر در معرض خطر جیب‌بُری هستند.

واقع شدن این محله در مرکز شهر بی‌شک در این امر بی‌تاثیر نیست. احتمالا یکی از دلایلی که مقام‌های آمستردام به دنبال انتقال این محله به خارج از شهر هستند همین حضور جیب‌بُرها است.

دیگر جاذبه‌های گردشگری هلند نیز که به عنوان محل‌های پرخطر از نظر جیب‌بُری شناخته می‌شوند هم در آمستردام واقع شده‌اند. خانه آن فرانک، دختر نوجوانی که در دوران اشغال هلند به دست نازی‌ها کشته شد نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری است که خطر جیب‌بُری در آن بالا است.

کارشناسان حوزه گردشگری به گردشگران توصیه می‌کنند که همواره مراقب اموال خود باشند و اشیاء گران‌قیمت را در هتل یا محل اقامت باقی بگذارند.

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • رازهای خوش تیپی مردان
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی