Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحمزه زارع‌زاده، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مهریز اظهار داشت: شهرداری مهریز برای سال آینده به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد که از این میزان ۶۰ درصد در بخش عمرانی و بقیه صرف امور جاری می‌شود.

وی افزود: در آستانه عید نوروز، منطقه گردشگری غربالبیز به شرکت تعاونی دهیاران به مدت ۱۵ سال واگذار شد و در این مدت تمام مسائل مالی، رسیدگی به این منطقه، تأمین امکانات، اجرای فضای سبز، ورودی و ارائه خدمات به مسافران برعهده این شرکت خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مهریز همچنین با اشاره به طرح‌های بازآفرینی شهری در مهریز ادامه داد: مجموع بودجه اختصاصی به استان یزد در این طرح کشوری ۱۳ میلیارد تومان بوده که از این میزان، ۹ میلیارد تومان آن توسط شهرستان مهریز جذب شده است.

زارع زاده تصریح کرد: طرح بازآفرینی شهری در مجموعه‌های باغ بهار، مهرپادین، مزویرآباد و حوالی باغ جهانی پهلوان‌پور شهرستان مهریز به منظور ساماندهی، بهسازی و بازسازی مناطق قدیمی با همکاری برخی دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

وی در مورد ساختمان جدید در حال ساخت شهرداری که مدت زمان اجرای آن طولانی شده است نیز عنوان کرد: کمبود بودجه و تحریم‌ها موجب شد تا روند پیشرفت این طرح با کندی پیش رود اما این طرح در حال حاضر پیشرفت ۹۰ درصدی دارد و امیدوار هستیم تا اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری برسد ضمن اینکه به منظور حفظ درختان تناور محوطه، ورودی ساختمان به پارکینگ اختصاص داده می‌شود.

زارع زاده با اشاره به اهمیت نصب تمثال ۳۱۳ شهیدان شهرستان مهریز گفت: در میدان‌های سطح شهر و روستاها این شهرستان با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان ساخت و نصب تمثال شهدا انجام شده است.

شهردار مهریز یادآور شد: در حال حاضر با همکاری شورای اسلامی شهر مهریز، نصب و تأمین روشنایی و چراغانی این تمثال‌ها تا پایان سال در دستور کار است و برای ادای احترام به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی، نیز بلوار حدفاصل مفتح تا توحید نیز به نام این سردار سرافراز نام‌گذاری شد.

وی گفت: ایجاد سرویس بهداشتی ویژه معلولین در پارک کوثر، ساماندهی نمازخانه منطقه تفریحی کوه ریگ، لکه‌گیری خیابان‌ها، حفر پنج حلقه چاه جذبی، لایروبی کانال‌ها و جوی‌های آب در سطح شهر، انعقاد قرارداد نصب برج نور برای میدان شهید صدوقی و دانشجو و روشنایی بلوار مهدیه که از مطالبات مردم بود تا پایان سال جاری اجرای شده است.

زارع زاده افزود: در آستانه نوروز هرس درختان، گل‌کاری و ساماندهی در میدان دفاع مقدس با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان، شورا به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و میدان پزشک با اعتباری به میزان ۴۲ میلیون تومان انجام و ساماندهی ورودی شهرستان مهریز به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

کد خبر 4867084

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز دهیاری انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند شهرستان مهریز میلیون تومان زارع زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • تصاویر | ویرانی گسترده در روستای امام‌زاده ابراهیم
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر | طبیعت بهاری کردستان
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان