Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:05:46 GMT

پلمب مراکزی که اقدام به عرضه قلیان کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۰۹۸۶

پلمب مراکزی که اقدام به عرضه قلیان کنند

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمپ مراکزی که پس از دستورالعمل صادره در مورد ممنوعیت عرضه قلیان برای پیگیری از کرونا، اقدام به عرضه قلیان کرده باشند، خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ابلاغیه پلیس اماکن درخصوص ممنوعیت عرضه قلیان در واحدهای صنفی برای پیشگیری از انتقال کرونا، گفت: پس از صدور این ابلاغیه و همکاری اتحادیه های مربوطه، عرضه قلیان متوقف شد؛ اما متاسفانه در موارد معدودی شاهد تمرد از این دستور بودیم؛ به طوریکه  دیروز خبری مبنی بر عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان قهوه خانه‌ای در محدوده خیابان خاوران به دست ما رسید و بلافاصله ماموران به محل اعزام شده و در هماهنگی با مرجع قضایی اقدام به پلمب قهوه خانه مذکور کرده و سه متصدی متخلف این واحد صنفی را  نیز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی در واحدهای صنفی ممنوع است، تصریح کرد: ماموران پلیس اقدام به بازرسی از این واحدهای صنفی خواهند کرد و علاوه بر آن گزارش‌های مردمی نیز می‌توانند به پلیس کمک کنند. در همین راستا مأموران اقدام به برخورد با واحدهای متخلف خواهند کرد و علاوه بر پلمب، افراد قانون شکن نیز دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قلیان پلیس امنیت پایتخت عرضه قلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد

 


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی