Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، بهروز معینی مقدم سرپرست اداره ماشین آلات اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این اداره کل در راستای خدمت رسانی بهینه به کاربران جاده‌ ای، در سال جاری 177 دستگاه از ماشین سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری را تعمیر و بازسازی نموده که این اقدامات با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کل تعداد ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان را ۳۵۶ دستگاه عنوان کرد و افزود: درحال حاضر برای خدمات رسانی مطلوب به هم استانی های گرامی در طرح زمستانی بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات این اداره کل به کار گرفته شده است.  سرپرست اداره ماشین آلات اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس اعلام نیاز ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای حوزه این اداره کل، جهت انجام عملیات مختلف خصوصاً بازگشایی محورهای مواصلاتی در جریان سیل اخیر، تعداد 9 دستگاه کشنده کمرشکن این اداره، در حدود 800 عملیات جابجایی دستگاه ماشین آلات شرکت داشته اند.  معینی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: سرویس صحیح و استاندارد ماشین آلات و تعمیر به موقع آنها تأثیر بسیاری در افزایش عمر مفید آنها دارد و به همین منظور بازدیدهای دوره ای و منظم در دستور کار همکاران ما در سرتاسر استان قرار دارد.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ماشین آلات اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان