Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کلنگ احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم در راستای اجرای مصوبات سفر آیت الله رئیسی به استان کرمان، زده شد. تاریخ انتشار: 14:44 - 11 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۶۶۴ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، کلنگ احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم در راستای اجرای مصوبات سفر آیت الله رئیسی به استان کرمان، زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رضا طالبی زاده معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان در این آئین اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با متراژ ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع ظرف ۲ سال احداث می‌شود.
وی گفت: قوه قضائیه یکی از قوای سه گانه است که از وظایف آن رسیدگی به تظلمات مردم و پیشگیری از وقوع جرم است.
این مقام قضائی در استان کرمان بیان کرد: یکی از مواردی که می‌تواند به کارکنان دستگاه قضائی کمک کند تا به مردم خدمت رسانی بهتری انجام بدهند و خدمات دستگاه قضائی روان و ساده در اختیار مردم قرار گیرد، فضای فیزیکی مناسب است.
طالبی زاده خاطر نشان ساخت: ساختمانی که در جریان زلزله احداث شد و هم اکنون در آن هم دادسرا و دادگاه مستقر است با توجه به محدود بودن فضای فیزیکی با تراکم بالای جمعیت در آن مواجه بودیم و پاسخ گوی این حجم مراجعه کننده نمی‌باشد.
وی با اشاره به اینکه غالبا عمده ورودی پرونده‌های قضائی مربوط به دادسرا‌ها می‌باشد، افزود: با کمبود فضایی که در ساختمان فعلی است هم در نحوه خدمت رسانی به مردم مشکلاتی وجود دارد و هم کارکنان و قضات دچار مضیقه هستند، لذا ضرورت داشت ساختمان مجزایی به دادسرای بم اختصاص یابد.
طالبی زاده گفت: انشاء الله هر چه سریعتر این ساختمان احداث شود تا مردم شهرستان بم بتوانند از خدمات قضائی آسان تری بهره‌مند شوند.   انتهای پیام‌/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان کرمان قوه قضاییه استان کرمان شهرستان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سال گذشته بیش از ۴۴۱۱ سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و سایر سلاح‌ها شکاری غیرمجاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی معاونان دادگستری از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۴۴۱۱ سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و سایر سلاح‌ها شکاری غیرمجاز بوده است.

وی با قدردانی از دستورات بیست‌ودوگانه ریاست قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور افزود: باید در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضائی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته‌اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضائی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 748358

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ