Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: به‌ منظور پذیرش و مراقبت از بیماران احتمالی حاد تنفسی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

سعید کشمیری با اشاره به‌ ضرورت انتخاب یک مرکز مجهز برای پذیرش بیماران احتمالی کرونا در استان بوشهر گفت: در کمیته استانی مبارزه با کرونا مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر به‌ عنوان بیمارستان ریفرال استان برای پذیرش بیماران تب‌دار با مشکل حاد تنفسی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از همکاری و آمادگی بیمارستان‌های سلمان فارسی و قائم (عج) در انتقال بیماران به این مراکز افزود: روند انتقال بیماران بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به بیمارستان‌های دیگر شهر بوشهر آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تمامی بیمارستان‌های استان بوشهر برای پذیرش بیماران حاد تنفسی از آمادگی لازم برخوردار هستند و این بیماران در صورت صلاحدید و تشخیص به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس ارجاع داده می‌شوند.

سعید کشمیری با درخواست از شهروندان برای حفظ آرامش عمومی و رعایت بهداشت فردی برای غلبه بر کرونا افزود: بیماران بزرگ‌سال اورژانس به بیمارستان تأمین اجتماعی ارجاع و در این مرکز پذیرش خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: با انجام این جابجایی، بیماران دارای مشکل حاد تنفسی و تب‌دار در دو بخش اورژانس بزرگ‌سالان و اورژانس اطفال مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به‌ عنوان بیمارستان مرکزی پذیرش‌ شده و برای ادامه درمان در این مرکز تحت مراقبت قرار خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه عطسه و آبریزش بینی نشانه های کرونا نیست، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت داشتن علائمی مانند تب شدید و سرفه خشک به بیمارستان مراجعه کنند، در غیر این صورت نیازی به مراجعه نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر کروناویروس استانی اجتماعی خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سرفه كرونا سلمان فارسی استان بوشهر مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس برای پذیرش بیماران حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

عبدالله شاهینی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال ۱۳۹۴ شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

وی ادامه داد: این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

کد خبر 6093865

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد