Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@05:34:36 GMT

پیشرفت٩٠ درصدی خیابان بهستان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۱۱۶۲

پیشرفت٩٠ درصدی خیابان بهستان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از پیشرفت٩٠ درصدی خیابان بهستان (کمکی آتشگاه) خبر داد و گفت: میزان هزینه پروژه احداث خیابان بهستان(کمکی آتشگاه) ۲۰۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

سید عباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه خیابان بهستان به موازات خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه حد فاصل اتوبان شهید خرازی تا خیابان سردار شهید حجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح که خیابان صاحب روضات را به خیابان در حال ساخت حجازی متصل می‌کند، ٩٠ درصد پیشرفت داشته و بین منطقه یک و منطقه ۹ مشترک است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه میزان هزینه اجرای این پروژه خیابان بهستان ۲۰۸ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: طول این خیابان ۵۰۰ متر، عرض آن ۳۶ متر و عرض ترافیکی خیابان ۱۸ متر است، همچنین هزینه تملک و آزادسازی ۱۸۷ میلیارد ریال و هزینه عملیات اجرایی طرح ۲۸ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به ایستگاه خط دو مترو شهید حجازی، گفت: ایستگاه خط دو مترو غرب اصفهان در خیابان شهید حجازی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع نیز آزادسازی و جهت تجهیز کارگاه و آغاز به کار تحویل پیمانکار شد.

روحانی با اشاره به فضای سبز موجود در منطقه ۹، اظهار کرد: بیش از ۱۳۳ هکتار فضای سبز به جز ناژوان در منطقه ۹ قرار گرفته که این رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۳۲۰ کیلومتر طول مادی شهر اصفهان حدود ۸۰ کیلومتر یعنی ۲۵ درصد مادی‌ها در منطقه ۹ قرار دارد، افزود: در حالی که حدود چهار درصد جمعیت شهر اصفهان در منطقه ۹ ساکن هستند، ۲۵ درصد مادی های شهر در این منطقه واقع شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: این منطقه به لحاظ حفظ، توسعه و گسترش فضای سبز یک منطقه بسیار قابل توجه است که برای تأمین منابع آبی مورد نیاز برای حفظ این فضاهای زیبا نیاز به همراهی مردم، مسئولان و دستگاه‌هایی همچون آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب داریم.

روحانی با اشاره به احداث کلکتور آبرسانی خیابان اصلی آتشگاه، گفت: کلکتور آبرسانی خیابان اصلی آتشگاه با حدود ٩٠ درصد پیشرفت در حال احداث است.

کد خبر 412961

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان شهر کلانشهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد ریال منطقه ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898869

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش