Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@21:47:29 GMT

۲ مورد کرونا مثبت جدید در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۱۵۲۱

۲ مورد کرونا مثبت جدید در هرمزگان

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تست دو مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در هرمزگان تایید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز،فاطمه نورزیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: هر دو مبتلا مهمانانی از قم بودند که به قشم سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیماران جدید یک زن و مرد هستند که با بهبود حالشان به قم بازگشته و تحت نظر هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: از آغاز اپیدمی کرونا تاکنون 277 نفر با علائم بیماری بیماری تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و از این شمار ۱۰۰ نفر مشکوک به بیماری کرونا» هستند.

نوروزیان خاطرنشان کرد: براساس نتایج نمونه‌گیری و آزمایش، تاکنون ۴نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اندهمچنین ۱۵۰بیمار از مراکز درمانی استان مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا