Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@00:23:06 GMT

تشییع ابولحسن خوشرو بدون حضور مردم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۱۵۴۱

به گزارش ایلنا، خانواده زنده‌یاد ابوالحسن خوشرو از لغو مراسم تشییع پیشکسوت موسیقی مازندران خبر داده و خواستار عدم حضور مردم در این مراسم شدند.

خانواده این هنرمند در پی ابراز همدردی و حضور علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم بدرقه و تشییع او باتوجه به شرایط این روزهای کشور و نگرانی نسبت به سلامت شهروندان، اطلاعیه‌ای منتشر و از لغو این مراسم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزند زنده‌یاد خوشرو با اعلام این خبر عنوان کرده که مراسم یادبودی متعاقبا برای آن مرحوم تدارک دیده خواهد شد و در حال حاضر سلامتی شهروندان در اولویت است و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، امنیت و سلامت کشور و شهروندان به خطر خواهد افتاد.

استاد ابوالحسن خوشرو، آوازخوان و نوازنده پرآوازه مازندرانی شب گذشته پس از تحمل دو سال بیماری سرطان در سن ۷۳ سالگی بدرود گفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت ارشاد تشییع درگذشت کرونا دفتر موسیقی موسیقی نواحی اداره ارشاد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید گمنام وارد یزد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با استقبال گسترده یزدی‌ها وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد.

جمع کثیری از مسئولان، خانواده‌های شهدا و قشر‌های مختلف مردم در این مراسم حضور پرشوری داشته و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

بدین مناسبت، ساعت ۲۰ امشب مراسمی با حضور پیکر این شهید در امامزاده سید جعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری یزد برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهید گمنام نیز ساعت ۲۰ فردا جمعه همزمان با برگزاری یادواره شهدای فیروزآباد در گلزار شهدای اشکذر برگزار خواهد شد.

پیکر پاک این شهید ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه به سمت پارک بزرگ اشکذر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند