Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@16:25:07 GMT

شاخص بورس ۹۷۸۲ واحد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۱۸۵۲

شاخص بورس ۹۷۸۲ واحد رشد کرد

شاخص بورس امروز رشد ۹۷۸۲ واحدی را تجربه کرد و به ۵۱۵ هزار و ۵۸۳ واحد رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد مواجه شدند.

رشد شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۹۷۸۲ واحد رشد معادل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۳ درصد به ۵۱۵ هزار و ۵۸۳ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۲۶۰۸ واحد افزایش معادل ۱.۹۳ درصد به ۱۳۷ هزار و ۴۵۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۴۸۸۳ واحد رشد معادل ۲.۸۸ درصد به ۱۷۴ هزار و ۴۶۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۳۲۵۱ واحد افزایش، معادل ۲.۸۸ درصد به ۱۱۶ هزار و ۱۵۰ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۴۲۸۷ واحد کاهش، معادل ۲.۲۵ درصد به ۶۵۰ هزار و ۳۱۴ واحد، شاخص بازار اول با ۵۸۷۳ واحد افزایش معادل ۱.۶۵ درصد به ۳۶۲ هزار ۸۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۵۴۲۶ واحد رشد معادل ۲.۳۵ درصد، به یک هزار و ۱۰۵ واحد رسید.

 نمادهای تاثیر گذار

از سویی دیگر امروز ۵ نماد « فارس با ۱۰۹۶ واحد، همراه با ۳۸۷ واحد، وامید با ۳۷۷ واحد، اخابر با ۳۳۹ واحد، و ومعادن با ۳۱۳ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

وضعیت شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات کاغذ با ۶۷۹۵ واحد صعود معادل ۵ درصد به ۱۴۲ هزار و ۷۳۷ واحد، وسایل ارتباطی با ۱۲۱۹ واحد افزایش معادل ۵ درصد به ۲۵ هزار ۶۱۰ واحد، سایر معادن ۷۹۳۹ واحد رشد معادل ۴.۹۳ درصد به ۱۶۶ هزار و ۷۲۵ واحد، محصولات چوبی ۳۲۱۵۶ واحد افزایش معادل ۵ درصد به ۶۷۵ هزار و ۴۳۶ واحد، زراعت با ۵۴۹۹ واحد رشد، معادل ۴.۷۲ درصد به ۱۲۲ هزار و ۱۰۶ واحد، اطلاعات و ارتباطات با ۱۷ واحد رشد معادل ۴.۵۹ درصد به ۳۹۳ واحد، لاستیک با ۶۱۹۳ واحد رشد معادل ۴.۲۸ درصد به ۱۵۰ هزار و ۹۴۷ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «سشرق، خپارس، بترانس، شلعاب، پسهند، لپارس و فاما» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «خفنر، بسویچ، ختراک، فخاس، شپنا، کلوند و بشهاب» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۷۰۳ میلیون و ۸۸ هزار نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۲۹۶ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۴۵ هزار و ۲۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شاخص بورس بازار سرمایه بازار سهام واحد افزایش معادل واحد رشد معادل ۵ درصد معادل ۴ معادل ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز شنبه‌ ۸ اردیبهشت ماه با افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۴ هزار و ۳۸۱ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد