Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:19:38 GMT

سریال لغو رویدادهای بزرگ جهان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۲۲۱۰

سریال لغو رویدادهای بزرگ جهان ادامه دارد

به دنبال شیوع گسترده‌ ویروس کرونا و انصراف غول‌های تکنولوژی، رویداد توسعه دهندگان بازی‌های رایانه‌ای GDC 2020 نیز لغو و به تابستان سال جاری میلادی موکول شد.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که تحت تاثیر شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا، روند انصراف و کناره‌گیری شرکت‌های تکنولوژی از رویدادهای بزرگ جهانی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون شرکت‌های بزرگ زیادی از جمله سونی، مایکروسافت ، فیسبوک، الکترونیک آرتز، کوجیما پروداکشن و اپیک گیمز تحت‌تأثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، حفظ سلامت کارکنان و بازی کنندگان و بهداشت عمومی جامعه از حضور در این رویداد بزرگ انصراف داده بودند.

این رویداد که قرار بود در ماه آینده در سان فرانسیسکوی ایالات متحده آمریکا برگزار شود و میزبان بسیاری از غول‌های تکنولوژی و توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایلی و بازی های رایانه های باشد، یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه فناوری و صنعت گیمینگ به شمار می‌رود.

پیشتر نیز کنگره جهانی موبایل که هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود، به علت افزایش نگرانی‌های مربوط به شیوع این ویروس و هشدار سازمان بهداشت جهانی لغو شد.

همچنین رویداد سالانه فیسبوک برای توسعه دهندگان که به f۸ معروف است، به همین دلیل در آمریکا لغو اعلام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توسعه دهندگان بازی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است