Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اسماعیل زاده گفت: طی بررسی‌های اولیه از سطح داروخانه‌ها هم اکنون مواد ضدعفونی و ماسک جزو اقلام مورد نیاز در داروخانه‌های شهرستان رشتخوار است، که این موضوع به صورت سراسری در داروخانه‌های کل کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسماعیل زاده، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، در رابطه با وضعیت بازار اقلام بهداشتی در این شهرستان گفت: با توجه به نیاز سرکشی های بیشتر شیفت های بازدید و نظارت بازرسان صنعت، معدن و تجارت رشتخوار از چند روز گذشته با قوت بیشتری آغاز و این روند همچنان با بازرسی های یازار عید در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با توجه به اینکه هیچگونه کمبودی از لحاظ مواد شوینده در رشتخوار نیست، افزود: با توجه به سرکشی های انجام شده ازسطح داروخانه های شهرستان هم اکنون کمبود مواد ضدعفونی کننده از قبیل ژل ضدعفونی کننده و ماسک در داروخانه های شهرستان وجود دارد، که این موضوع نیز هم اکنون به صورت سراسری در کل کشور حاکم است.

اسماعیل زاده در ادامه در رابطه با احتکار یا بحث گرانفروشی ماسک در سطح شهرستان رشتخوار، گفت: با بازرسی های انجام شده خوشبختانه تا کنون گزارشی مبنی بر احتکار یا گرانفروشی ماسک و مواد ضدعفونی در سطح شهرستان نداشته ایم.

رئیس صمت رشتخوار با تاکید بر اینکه مردم می توانند در جهت کنترل بیماری از توصیه های شبکه بهداشت و درمان استفاده کنند، افزود: استفاده از ماسک برای همه مردم لزومی ندارد، استفاده از توصیه های بهداشتی در جهت رعایت نکات مربوط به جلوگیری از دچار شدن به این بیماری بسیار موثر تر از استفاده از ماسک است.

وی در ادامه همچنین از فعال بودن شبانه روزی تلفن 124 برای درج گزاراشات مردمی هر گونه تخلف در بازارهای سطح شهرستان خبر داد و افزود: شهروندان در یسطح شهرستان می توانند هرگونه گرانفروشی یا احتکار اقلام مورد نیاز مردم را هم به صورت حضوری و هم از طریق تلفن گویای 124 گزارش نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سطح شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول

 عبدالرسول پورعباس، امروز در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در جمع  خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ ماه یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند. 

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند  دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند. 

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود‌‌ ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بوده، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر  ارجاع می‌شوند و  معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

وی گفت: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای شهرستان‌ها دوباره برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست