Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مسئولان باشگاه ناپولی به سازمان لیگ این کشور برای کاهش فشردگی برنامه بازی‌های سری A در هفته‌های پایانی فصل، پیشنهاد جالبی ارائه کرد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تعویق 5 بازی هفته بیست‌و‌ششم سری A ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور دردسرهای فراوانی را برای تیم‌های و مسئولان برگزار کننده این رقابت‌ها به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 5 بازی که دربی ایتالیا میان تیم‌های اینتر و یوونتوس هم یکی از آنهاست قرار بود امشب (یکشنبه) بدون تماشاگر برگزار شود اما سازمان لیگ فوتبال ایتالیا آنها را به روز 24 اردیبهشت یعنی 4 روز به هفته سی‌و‌هفتم سری A موکول کرده است.

این اتفاق نارضایتی برخی تیم‌ها به خصوص اینتر را به همراه داشته چرا که برنامه بازی‌های این تیم در هفته‌های پایانی فصل بسیار فشرده می‌شود. در ادامه این جنجال، اختلافاتی هم میان مدیران باشگاه اینتر و سازمان لیگ فوتبال ایتالیا به وجود آمده که هر لحظه بر شدت آنها افزوده می‌شود.

در این میان باشگاه ناپولی سعی در میانجیگری داشته و پیشنهاد جالبی برای کاهش آشفتگی به وجود آمده در تقویم بازی‌های سری A داشته است. این تیم که قرار بود پنجشنبه شب در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان اینتر باشد و با توجه به پیروزی‌اش در بازی رفت شانس زیادی هم برای صعود به فینال دارد، حاضر شده از حق خودش بگذرد و به اینتر اجازه دهد به جای مصاف با آبی‌پوشان سن‌پائولو، دربی ایتالیا را برگزار کند. این البته در شرایطی است که تیم‌های میلان و یوونتوس که چهارشنبه شب دیگر بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را انجام خواهند داد، حاضر به موکول شدن این بازی به زمان دیگری باشند.

پاسخ رئیس سازمان لیگ ایتالیا به ادعای مدیراجرایی اینتر: خودتان نخواستید دوشنبه بازی کنید!

 

نیکلا لمباردو، مدیر رسانه‌ای باشگاه ناپولی در این خصوص به رادیو‌ی ایتالیا گفت: به خاطر شیوع کرونا، در وضعیتی اضطراری در مقیاسی جهان قرار داریم و به همین دلیل باید به تصمیمات اتخاذ شده درباره لغو بازی‌ها احترام بگذاریم اما فوتبال صنعتی است که باید از آن حفاظت شود. به نظر ما منصفانه‌ترین تصمیم برای همه طرفین این است که بازی یوونتوس - اینتر به روز چهارشنبه موکول شود تا دو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی هم به آسانی به ماه می منتقل شوند. در غیر اینصورت، همه تورنمنت‌ها به خاطر تغییری که در برنامه ایجاد شده، دچار آشفتگی می‌شوند. اگر قرار است به لغو بازی‌ها باشد، باید انصاف در مورد همه تیم‌های سری A رعایت شود.

بازی‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برگزار شد که در آنها ناپولی اینتر را در سن‌سیرو یک بر صفر شکست داد و یوونتوس هم در همین ورزشگاه مقابل میلان یک - یک مساوی کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان یوونتوس سری A فوتبال ایتالیا ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان یوونتوس سری A فوتبال ایتالیا ناپولی اینترمیلان یوونتوس سری A فوتبال ایتالیا ناپولی مرحله نیمه نهایی سازمان لیگ بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو

اینتر و تورینو برای صد و شصتمین بار در تاریخ سری آ به مصاف یکدیگر می روند

طرفداری | اینتر در هفته سی و چهارم سری آ در فصل 2023/24 میزبان تورینو است. 

اینتر که در فاصله 5 هفته مانده تا پایان سری آ قهرمانی خود را مسجل کرد، روز یکشنبه 28 آوریل 2024 (9 اردیبهشت 1403) از ساعت 14 به وقت تهران میزبان تورینوی رده دهمی است. این بازی را یک داور زن به نام کاپوتی قضاوت می کند. هواسکورد نتیجه این بازی را دو بر صفر به نفع نراتزوری پیش بینی کرده است. لینتی از تورینو و دومفریز از اینتر به دلیل محرومیت غائب خواهند بود. گفته می شود فرانچسکو آچربی و هاکان چالهان اوعلو دو مصدوم افعی ها هستند.

ترکیب احتمالی اینتر (3-5-2): زومر | باستونی، دی فرای، پاوار | دارمیان، بارلا، اصلانی، فراتزی، بیوکنن | مارتینز، تورام

ترکیب احتمالی تورینو (3-4-1-2): میلینکوویچ ساویچ | تامزه، بونجورنو، رودریگز | بلانووا، ریچی، ایلیچ، لاتسارو | ولاشیچ | زاپاتا، سانابریا

تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد