Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کرمان ؛محمدعلی دهقان ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به اینکه همیشه در روزهای پایانی سال بازار دچار التهاب می‌شود اظهار داشت: این روزها در کشور و استان با شیوع بیماری کرونا نیز مواجهیم که این مسئله هم یکی از چالش‌های پیش روست.

وی با بیان اینکه این مسئله باعث شده مردم ذخیره‌سازی کالاها را در خانه داشته باشند و تقاضا زیاد شده است گفت: تقاضای زیاد باعث می‌شود تا قیمت‌ها مقداری افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان با عنوان اینکه به اندازه لازم و کافی در بازار کالا وجود دارد و هیچ کمبودی در استان وجود نداریم افزود: نیاز است دستگاه‌های نظارتی حضور خود را در بازار پررنگ‌تر کنند و بازرسی ویژه انجام شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای سودجو به‌دنبال آن هستند تا از هر شرایطی سودجویی کرده که باید از این سودجویی‌ها جلوگیری و پیشگیری کرد گفت: با هرگونه احتکار و انبار کالا در استان برخورد قاطع می‌شود.

دهقان با تاکید بر اینکه با احتکارکنندگان کالاهای بهداشتی از جمله ماسک، مواد بهداشتی و شوینده به‌صورت ویژه برخورد می‌شود افزود: هیچ دلیلی برای انبار این کالاها و عدم عرضه آن قابل قبول نیست چرا که با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسان اداره صمت در شمال و جنوب استان و اتاق‌های اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی در این روزها با جدیت بیشتری بر بازار نظارت داشته باشند گفت: در بحث تامین میوه شب عید نیز پیگیری لازم باید انجام شود.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به اینکه سهمیه میوه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده بود خریداری شده است افزود: سیب مورد نیاز استان برای ایام عید در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه پرتقال نیز انتظار داریم مباشران تامین‌کننده به تعهدات خود عمل کنند گفت: با وجود اینکه پرتقال از قبل خرید شده نسبت به انتقال آن به سردخانه همکاری کنند.

خسروی معاون صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: سهمیه سیب درختی شمال استان کرمان برای شب عید کاملا بارگیری و در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است.

معاون صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با اشاره به اینکه در بحث تامین پرتقال دچار مشکل شدیم گفت: تاکنون 360 تن پرتقال ذخیره‌سازی شده است.

46

کد خبر 1359115

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۸۱ درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم الله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۶۴ هزار و۵۹۹ تن کالا از این مرز صادر شده است، اظهار کرد: این میزان کالا توسط سه هزار دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادرات شده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۵ هزار و۷۳۱ تن کالا از مرز بیله سوار صادرات شده بود، افزایش ۸۰ درصدی را شاهد هستیم، افزود: عمده کالاهای صادر شده شامل کاشی، شیشه، سیب زمینی، سنگ‌های ساختمانی، انواع نمک و پروفیل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، واردات دو هزار و۶۸۱ تن کالا را در یک ماهه گذشته توسط ۱۳۰ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار یادآور شد و اظهار داشت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود سه هزار تن کالا وارد شده بود کاهش ۹ درصدی را شاهد هستیم.

وثوقی در مدت یاد شده از ترانزیت ورودی بیش از ۳۴ هزار تن کالا از مرز بیله‌سوار خبر داد و خاطرنشان شد: این میزان کالا توسط هزار و۵۰۶ دستگاه کامیون به‌صورت ترانزیت ورودی وارد مرز بیله‌سوار شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۵۵ هزار و۶۹۳ تن کالا توسط دو هزار و۵۵۳ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار ترانزیت خروجی شده است، ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۶ هزار و۸۲۳ تن کالا ترانزیت خروجی شده بود افزایش ۱۹ درصدی را شاهد هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از این میزان کالا ۵۳ درصد توسط کامیون ایرانی ،۳۹ درصد توسط کامیون آذری و هشت درصد نیز توسط کامیون سایر ملیت‌ها ترانزیت خروجی شده است.

وثوقی در یک ماه گذشته تردد ۱۲ هزار و۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی را از مرز بیله‌سوار یادآور شد و افزود: از این میزان شش هزار و۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و۷۵۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه در یک ماهه گذشته حدود ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند، گفت: در تردد وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۶۲ دستگاه تردد کرده بود، افزایش ۵۲ درصدی و در تردد وسیله نقلیه کامیون نیز افزایش ۳۱ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 751139

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است