Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازنگری شناسنامه دوره‌های آموزشی اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل صنعت نفت در قالب پنج کمیته تخصصی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پنجمین کمیته بازنگری دوره‌های آموزشی اچ‌اس‌یی با محور محیط زیست، پنجم بهمن‌ماه تا هفتم اسفندماه در مشهد مقدس به میزبانی شرکت پخش خراسان رضوی برگزار شد و به این ترتیب بازنگری این دوره‌ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازنگری شناسنامه دوره‌های آموزشی یادشده از چهارم بهمن‌ماه امسال آغاز شد و هفتم اسفندماه به پایان رسید. در این مدت به ترتیب پنج کمیته تخصصی پدافندغیرعامل، ایمنی و آتش‌نشانی، مشترک اچ‌اس‌یی، بهداشت و محیط زیست تشکیل و در مدت ۲۱ روز کاری ۱۹۷ شناسنامه دوره‌های موجود بازنگری و در نتیجه و به عنوان خروجی نهایی بیش از ۱۷۰ شناسنامه جدید تهیه شد.

در این کمیته‌ها بیش از ۸۰ نفر از متخصصان حیطه‌های تخصصی و همکاران آموزش از ستاد وزارت نفت، شرکت‌های اصلی، فرعی و تابع همکاری اثربخشی داشتند و در قالب کار گروهی، حرفه‌ای و مقید به زمانبندی و پرتلاش مشارکت فعال داشتند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نفت و گاز وزارت نفت نفت دوره های آموزشی اچ اس یی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

دیگر خبرها

  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴