Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان استان ایلام از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای خرید مواد شوینده و بهداشتی مدارس این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ ملیحه اسلامی با بیان اینکه این میزان اعتبار برای خرید مواد بهداشتی و شوینده برای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مدارس سراسر استان هزینه می شود افزود:بخشی از این مواد تاکنون تهیه شده است که پیش‌بینی می‌شود در هفته جاری تامین و در اختیار مدارس برای استفاده دانش آموزان و اولیای مدارس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: در این راستا کلیه کلاس ها، دفاتر اداری، خوابگاه ها، سالن غذاخوری، کتابخانه ها با مایع ضدعفونی کننده الکل و دستگاه سپماشی و دستمال مخصوص در برابر ویروس کرونا ضدعفونی می شوند.

شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته تاکنون موجی از نگرانی بین مردم ایجاد کرده است. بر اثر شیوع این ویروس مدارس، دانشگاه ها و مهدهای کودک استان تعطیل اعلام شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدارس مواد شوینده کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها